Oferty
Head of Marketing
Nowa
Marketing

Head of Marketing

Kraków
18 000 - 27 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
15 500 - 23 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Vasco Electronics

Vasco Electronics

W Vasco od 2008 roku zajmujemy się łamaniem barier językowych. Produkujemy oraz sprzedajemy elektroniczne tłumacze. Jesteśmy polską firmą, która wywodzi się z Krakowa, ale od lat działamy na rynku międzynarodowym.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

design

analiza

marketing manager

sprzedaż

angielski

Opis stanowiska

Szukamy Head of Marketing odpowiedzialnego/ą za rozwijanie i wdrażanie strategii marketingowych, które mają na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów oraz zwiększenie widoczności marki na rynku. Opiekującego/ą się działem, wspierającego/ą liderów w ich rozwoju i odpowiadającego/ą ostatecznie za ich wyniki. Szukamy osoby, która ma analityczne podejście i potrafi wyciągać wnioski z zebranych danych, organizuje budżet zespołu i lokuje go w działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Zadaniem Head of Marketing jest zarządzanie strategią marketingową firmy w sposób, który uwzględnia 7P marketingu, czyli: Product, Price, Place, Promotion, People, Process oraz Physical Evidence.

Miejsce pracy: Kraków

Tryb pracy: Hybrydowy (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)

Etat: Full time

Rodzaj umowy: Umowa o Pracę, B2B

Wynagrodzenie

B2B: 18 000 - 27 000 PLN netto miesięcznie

Umowa o Pracę: 16 000 - 23 000 PLN brutto miesięcznie

Zakres obowiązków

  • Przygotowywanie planów i strategii marketingowych w oparciu o cele sprzedażowe (B2C, B2B) i wizerunkowe
  • Analizowanie statystyk sprzedaży w celu dobierania odpowiednich aktywności marketingowych
  • Analizowanie rynku, w celu określenia potrzeb klienta, rodzaju i znaczenia konkurencji
  • Ustalanie i współtworzenie planów marketingowych dla produktów Vasco. Planowanie działań promocyjnych i cenowych na każdym etapie cyklu życia produktu.
  • Monitorowanie skuteczności działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży
  • Odpowiedzialność za realizacje strategii Customer Experience i jej bieżące analizowanie i usprawnianie
  • Organizowanie i zarządzanie działem marketingu (Project Management, Performance, PR & Communication, Social Media & Influencer Marketing, Creative, E-commerce & Web Development)
  • Analizowanie i ad hocowe przygotowywanie raportów marketingowo-sprzedażowych
  • Przygotowywanie, monitorowanie i optymalizowanie budżetu marketingowego i alokowanie środków na kanały dotarcia odpowiadające grupom docelowym
  • Stałe przekazywanie informacji na temat wyników realizowanych działań marketingowych oraz analiz i rekomendacji dla Zarządu firmy
  • Definiowanie celów marketingowych i dopasowanie działań by je realizować
  • Określanie grupy docelowej i segmentacja rynku
  • Zarządzanie cenami produktów dla optymalizacji zysku. Monitorowanie cen konkurencji i reagowanie na zmiany na rynku. Dostosowywanie cen (uwzględniając rabaty, promocje) do różnych segmentów klientów, sezonowości i innych zmiennych rynkowych.
  • Bycie na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi
  • Monitorowanie zmian w zachowaniach konsumentów i ich preferencjach zakupowych
  • Wdrażanie niezbędnych wskaźników marketingowo-sprzedażowych
  • Analizowanie i rekomendowanie działań na podstawie wskaźników efektywności i optymalizacja działań w oparciu o uzyskane dane
  • Monitorowanie i wdrażanie nowych narzędzi oraz technologii marketingowych (np. automatyzacja marketingu, AI)
  • Współtworzenie strategii lojalnościowych i programów partnerskich
  • Monitorowanie satysfakcji klientów oraz opracowywanie działań mających na celu zwiększenie ich zaangażowania 
  • Dbanie o spójny wizerunek marki na wszystkich kanałach komunikacji i lokalizacjach
  • Odpowiedzialność za trade marketing w punktach sprzedaży
  • Ścisła współpraca m.in. z Działem International, Działem Product Development, Zespołem Obsługi Klienta, Zespołem Produkcji w celu wdrażania kampanii marketingowych i poprawy efektywności działań
  • Odpowiedzialność za wybór dostawców usług marketingowych, agencji reklamowych, mediów i partnerów biznesowych
  • Dbanie o rozwój kompetencji liderów zespołów 
  • Dbanie o przepływ informacji w ramach działu i poza nim
  • Propagowanie współpracy międzydziałowej i międzyzespołowej w celu dostarczania najlepszej jakości zadań 
  • Przewodzenie i mentoring zespołów marketingowych i ich liderów 
  • Propagowanie kultury współpracy, ciągłego feedbacku, zaangażowania, proaktywności i wychodzenia z inicjatywą
  • Dobór i organizacja imprez targowych (z dedykowanym zespołem)

 

Nasze oczekiwania

  • Ponad 3 lata doświadczenia na tożsamym stanowisku (najlepiej w firmie technologicznej o zasięgu międzynarodowym)
  • Doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych
  • Co najmniej tytuł magistra w dziedzinie marketingu, e-commerce, zarządzanie w marketingu lub pokrewne
  • Znajomość procesów marketingowych i marketingowo-sprzedażowych dla sektora B2C i B2B
  • Wiedza oraz doświadczenie w obszarze e-commerce
  • Wiedza oraz doświadczenie w zakresie realizacji międzynarodowych oraz lokalnych kampanii marketingowych
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum C1
  • Silne umiejętności przywódcze i zarządcze
  • Właściwe zarządzenie oczekiwaniami
  • Rozsądek i wrażliwość na argumenty 
  • Umiejętność argumentowania decyzji 
  • Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów oraz dbałość o szczegóły
  • Świetne umiejętności komunikacyjne 
  • Znajomość oraz umiejętność korzystania z narzędzi marketingowych i sprzedażowych

Oferujemy

  • Opartą na wartościach kulturę organizacyjną i nieformalną atmosferę
  • Duży wpływ na kształt pracy zespołu
  • Budżet do wykorzystania na platformie Worksmile, która oferuje dostęp do takich benefitów jak m.in. Multisport, Allianz, Luxmed, PZU oraz wiele innych
  • Elastyczny czas pracy
  • Budżet szkoleniowy 
  • Dodatkowe dni wolne 
  • Dofinansowanie okularów korekcyjnych 800 zł
  • Pełny, wysokiej jakości sprzęt do pracy
  • Częste integracje
  • Atrakcje w biurze tj. PS5 + VR2, biuro przyjazne zwierzętom, przekąski i owoce w biurze
  • Parking przy biurze
18 000 - 27 000 PLN

B2B

15 500 - 23 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Specialist

Nowa
5 000 - 8 000 pln
B2Bnetwork
Wrocław
e-mail marketing
SEO
content marketing
Nowa

AdTech Specialist

Nowa
Answear.com S.A.
Katowice
Google Looker Studio
Google Analytics
MS Excel
Nowa

Specjalista ds. trade marketingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Jaworzno
marketing
Nowa

Marketing Performance Analyst

Nowa
14 000 - 17 500 pln
Apifonica
Warszawa
SQL
Tableau
Microsoft Power BI
Nowa

PR (Senior) Executive / Food & Consumer Goods

Nowa
24/7 Communication
Warszawa
copywriting
media relations
PR/public relations
Nowa