Miejsce pracy: Kraków
Tryb pracy: Hybrydowy
Etat: Full time
Rodzaj umowy: Umowa o Pracę, Umowa Zlecenie, B2B
Wynagrodzenie:
UoP (brutto): 8000-10000 PLN
Zlecenie (stawki brutto): 8000-10000 PLN
B2B (netto FV): 53 - 73 PLN/h
Zakres obowiązków
- Kompleksowe zarządzanie projektami z obszaru Marketingu (kampanie performance i w mediach społecznościowych, tworzenie LP, email marketing, kampanie video, kampanie lead generation oraz proces prospectingu) na 19 bardzo różnych rynkach
- Identyfikacja problemów oraz szukanie rozwiązań z uwzględnieniem potrzeb organizacji i wewnętrznych klientów
- Współpraca z Business Development Managerem w celu opracowania strategii marketingu B2B/B2G dostosowanego do potrzeb i trendów wybranych rynków regionalnych
- Rozwój firmy w obszarze treści eksperckich. Współtworzenie treści, lub koordynacja ich powstawania wraz z zespołem contentu lub oraz ekspertami z wewnątrz organizacji
- Koordynowanie procesu tworzenia klasycznych materiałów marketingowych (ulotki, katalogi, elementy stoisk targowych, prezentacje)
- Analiza efektywności i realizacji prowadzonych projektów
- Koordynowanie i organizacja udziału firmy w międzynarodowych targach, a także prowadzenie kalendarza wydarzeń skierowanych do segmentów B2B oraz B2G
- Współpraca z zespołami: PR, Social Media, Performance, Content, Graphic Design, a także innymi działami w firmie
- Kontakt i współpraca z firmami i wykonawcami zewnętrznymi,
- Realizacja dodatkowych zadań adresujących potrzeby organizacji w zakresie marketingu B2B/B2G
Nasze oczekiwania
- Minimum 2-letnie doświadczenia pracy w wewnętrznym dziale marketingu lub agencji reklamowej (otwarta głowa i pomysły są jednak kluczowe)
- Minimum 2-letnie doświadczenia pracy w marketingu kierowanym do klientów biznesowych oraz instytucjonalnych
- Bardzo dobra organizacji pracy własnej i zespołu projektowego, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność i proaktywność w wykonywaniu zadań
- Pro-sprzedażowy styl myślenia
- Znajomość narzędzi marketingowych z naciskiem na lead generation oraz sprzedaż bezpośrednią
- Znajomość obszarów marketingowych takich jak: content marketing, event management, outbound sales
- Umiejętność definiowania celów i KPI projektów, egzekwowania wyników i monitorowania działań innych
- Twórczość oraz chęć nieustannego rozwoju, w tym nastawienie na szukanie rozwiązań
- Wysoko rozwinięta umiejętność współpracy i komunikacji
- Biegła znajomość j. angielskiego, na poziomie B2+/C1 (Pracujemy na 19 rynkach, w międzynarodowym teamie)
- Doświadczenie w pracy na narzędziach do prowadzenie projektów typu Jira, Asana itp
Mile widziane
- Umiejętności związane z tworzeniem grafiki, pisaniem treści, tworzeniem stron internetowych (na wypadek konieczności przeprowadzenia testowych działań)
Oferujemy
- Środowisko oparte na wartościach i przyjazną, nieformalną atmosferę – bez nadęcia, z fajnymi ludźmi i dobrą kawą
- Duży wpływ na kształt pracy zespołu
- Budżet do wykorzystania na platformie Worksmile, która oferuje dostęp do takich benefitów jak m.in. Multisport, Allianz, Luxmed, PZU oraz wiele innych
- Elastyczny czas pracy
- Inicjatywy rozwojowe
- Dofinansowanie okularów korekcyjnych 800 zł
- Częste integracje
- Atrakcje w biurze tj. PS5 + VR2, biuro przyjazne zwierzętom, przekąski i owoce w biurze
- Parking przy biurze