Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.
Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.
🟩 Twój zakres obowiązków:
- analiza potrzeb Klientów i realizacja sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,
- aktywne pozyskiwanie Klientów wykorzystując różne kanały komunikacji (oddział, telefon, Internet), inicjowanie akcji sprzedażowych oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
- obsługa operacyjna Klientów, będziesz odpowiedzialny za przetwarzanie transakcji finansowych, zarówno bezgotówkowych, jak i gotówkowych,
- dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, jako reprezentant Banku, będziesz dbał o najwyższe standardy obsługi Klienta.
🟩 Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta, mile widziane doświadczenie w branży finansowej - jeśli pracowałe(a)ś wcześniej w sektorze finansowym, to jest to dodatkowy atut!
- minimum średnie wykształcenie,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera i narzędzi biurowych,
- komunikatywność oraz otwartość i pozytywne nastawienie do ludzi,
- tolerancja na stres, a także wytrwałość w dążeniu do celu,
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju w branży finansowej.
🟩 To oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę bez okresu próbnego: Jesteśmy zainteresowani długofalową współpracą i oferujemy stabilne zatrudnienie,
- rozwój kariery w bankowości: Wspieramy rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się organizacji, która oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe,
- szkolenia przygotowujące do pracy z Klientami i produktami bankowymi: Zapewniamy odpowiednie szkolenia, aby nasi pracownicy byli dobrze przygotowani do pracy,
- atrakcyjny system premiowy: Nasz system premiowy opiera się na osiąganiu celów indywidualnych i zespołowych, rozliczanych w cyklu miesięcznym,
- współpraca z energicznym i ambitnym zespołem: Satysfakcja naszego Klienta jest priorytetem, dlatego pracujemy razem jako zespół,
- rozwój w świecie bardziej Velo: Nasze wartości to otwartość, zaufanie i rzetelność. Przedsiębiorczość jest w naszym DNA
- zielony klimat: Za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
- platforma wellbeingowa: Dostęp do webinarów, podcastów, ćwiczeń relaksacyjnych i bezpłatnych konsultacji ze specjalistami z różnych dziedzin życia,
- programy benefitowe: Opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i karta sportowa,
- nauka języków obcych: Możliwość nauki języka angielskiego lub niemieckiego na platformie internetowej,
- atrakcyjna oferta pracownicza na produkty bankowe Velo.