📌 Lokalizacja: (praca hybrydowa)
Warszawa, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C
🟩 Twój zakres obowiązków:
- Efektywne kierowanie zespołami Wydziału Reklamacji: Zapewnienie wysokiej jakości pracy i motywowanie zespołu przy użyciu nowoczesnych narzędzi zarządzania i metod motywacyjnych.
- Optymalizacja procesów: Usprawnianie procesów reklamacyjnych przy użyciu technik Lean Management i Six Sigma.
- Współpraca między działowa: Zapewnienie płynności procesów oraz efektywnej komunikacji między zespołami.
- Realizowanie działań zgodnie z zasadą ciągłego doskonalenia: Angażowanie wszystkich kierowników i koordynatorów w realizację celów, zapewniając wzrost efektywności i skuteczności przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka operacyjnego we wszystkich obsługiwanych procesach.
- Zapewnienie zgodności działalności z regulacjami prawnymi, normami, zaleceniami.
- Odpowiedzialność za wdrażanie zmian w procesie reklamacji: Wynikających z nowych regulacji prawnych i sektorowych.
- Zarządzanie pracą Wydziału: Zapewnienie sprawnej realizacji zadań jednostki oraz współdziałanie Wydziału z jednostkami operacyjnymi i organizacyjnymi Banku.
- Organizowanie realizacji przedsięwzięć: Dla osiągnięcia założonych w planie finansowym i operacyjnym celów finansowych i rynkowych.
- Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności, w tym również dla zmian zachodzących w środowisku biznesowym.
- Podejmowanie decyzji kosztowych w sprawach reklamacyjnych: Zgodnie z posiadanymi kompetencjami finansowymi.
- Analiza danych i raportowanie: Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących reklamacji oraz przygotowywanie regularnych raportów dla zarządu.
- Zarządzanie relacjami z klientami: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozwiązywanie skomplikowanych przypadków reklamacyjnych.
- Szkolenia i rozwój: Organizowanie szkoleń dla zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i wiedzy na temat procesów reklamacyjnych.
- Innowacje i technologie: Wdrażanie nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań w procesie reklamacji.
🟩 Nasze wymagania:
- Wyższe wykształcenie: Pożądane wyższe magisterskie; mile widziany kierunek: zarządzanie lub pokrewne, np. ekonomia, finanse.
- Doświadczenie w sektorze finansowym: Minimum 5 lat doświadczenia w sektorze finansowym – wymagana wiedza z zakresu finansów, ubezpieczeń, produktów bankowych.
- Wiedza oraz umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: W tym doświadczenie w zarządzaniu zespołami rozproszonymi o różnej wielkości.
- Wiedza oraz doświadczenie z zakresu optymalizacji procesów, zarządzania zmianą, zarządzania projektami: W tym znajomość metodologii Lean, Six Sigma, Agile.
- Umiejętność swobodnego korzystania z narzędzi i programów Office; Pożądane: Lean, PRINCE oraz innych narzędzi do zarządzania projektami i procesami.
- Umiejętności analityczne: silne umiejętności analityczne i zdolność do interpretacji danych.
- Komunikacja: Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
- Orientacja na klienta: Silna orientacja na klienta i umiejętność budowania długotrwałych relacji.
- Innowacyjność: Zdolność do wdrażania innowacyjnych rozwiązań i technologii w procesie reklamacji.
🟩 To oferujemy:
- Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
- Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku, gdzie na co dzień kierujemy się otwartością, zaufaniem i rzetelnością.
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych i nieszablonowych, co pozwala osiągać ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji, tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone rocznym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z doradcą finansowym, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe.
W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?
💡 PRACA W ODDZIALE BANKU
Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!
Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.
💡 PRACA W CONTACT CENTER
Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.
💡 PRACA W IT
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!
W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.
💡 PRACA W CENTRALI
Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.