Dyrektorka / Dyrektor Wydziału Reklamacji
Nowa
Zarządzanie

Dyrektorka / Dyrektor Wydziału Reklamacji

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

Optymalizacja Procesów

raportowanie

doświadczenie w sektorze finansowym

Mile widziane

Lean

Six Sigma

Agile

PRINCE

Opis stanowiska

📌 Lokalizacja: (praca hybrydowa)

Warszawa, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C

 

🟩 Twój zakres obowiązków:

  • Efektywne kierowanie zespołami Wydziału Reklamacji: Zapewnienie wysokiej jakości pracy i motywowanie zespołu przy użyciu nowoczesnych narzędzi zarządzania i metod motywacyjnych.
  • Optymalizacja procesów: Usprawnianie procesów reklamacyjnych przy użyciu technik Lean Management i Six Sigma.
  • Współpraca między działowa: Zapewnienie płynności procesów oraz efektywnej komunikacji między zespołami.
  • Realizowanie działań zgodnie z zasadą ciągłego doskonalenia: Angażowanie wszystkich kierowników i koordynatorów w realizację celów, zapewniając wzrost efektywności i skuteczności przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka operacyjnego we wszystkich obsługiwanych procesach.
  • Zapewnienie zgodności działalności z regulacjami prawnymi, normami, zaleceniami.
  • Odpowiedzialność za wdrażanie zmian w procesie reklamacji: Wynikających z nowych regulacji prawnych i sektorowych.
  • Zarządzanie pracą Wydziału: Zapewnienie sprawnej realizacji zadań jednostki oraz współdziałanie Wydziału z jednostkami operacyjnymi i organizacyjnymi Banku.
  • Organizowanie realizacji przedsięwzięć: Dla osiągnięcia założonych w planie finansowym i operacyjnym celów finansowych i rynkowych.
  • Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności, w tym również dla zmian zachodzących w środowisku biznesowym.
  • Podejmowanie decyzji kosztowych w sprawach reklamacyjnych: Zgodnie z posiadanymi kompetencjami finansowymi.
  • Analiza danych i raportowanie: Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących reklamacji oraz przygotowywanie regularnych raportów dla zarządu.
  • Zarządzanie relacjami z klientami: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozwiązywanie skomplikowanych przypadków reklamacyjnych.
  • Szkolenia i rozwój: Organizowanie szkoleń dla zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i wiedzy na temat procesów reklamacyjnych.
  • Innowacje i technologie: Wdrażanie nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań w procesie reklamacji.

 

🟩 Nasze wymagania:

  • Wyższe wykształcenie: Pożądane wyższe magisterskie; mile widziany kierunek: zarządzanie lub pokrewne, np. ekonomia, finanse.
  • Doświadczenie w sektorze finansowym: Minimum 5 lat doświadczenia w sektorze finansowym – wymagana wiedza z zakresu finansów, ubezpieczeń, produktów bankowych.
  • Wiedza oraz umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: W tym doświadczenie w zarządzaniu zespołami rozproszonymi o różnej wielkości.
  • Wiedza oraz doświadczenie z zakresu optymalizacji procesów, zarządzania zmianą, zarządzania projektami: W tym znajomość metodologii Lean, Six Sigma, Agile.
  • Umiejętność swobodnego korzystania z narzędzi i programów Office; Pożądane: Lean, PRINCE oraz innych narzędzi do zarządzania projektami i procesami.
  • Umiejętności analityczne: silne umiejętności analityczne i zdolność do interpretacji danych.
  • Komunikacja: Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
  • Orientacja na klienta: Silna orientacja na klienta i umiejętność budowania długotrwałych relacji.
  • Innowacyjność: Zdolność do wdrażania innowacyjnych rozwiązań i technologii w procesie reklamacji.

 

🟩 To oferujemy:

  • Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
  • Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku, gdzie na co dzień kierujemy się otwartością, zaufaniem i rzetelnością.
  • Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych i nieszablonowych, co pozwala osiągać ponadprzeciętne rezultaty.
  • Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
  • VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji, tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
  • Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone rocznym systemem premiowym.
  • Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z doradcą finansowym, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
  • Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
  • Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
  •  Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe.

 

🟩 VeloBank S.A. 🟩

 

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

 

💡 PRACA W ODDZIALE BANKU

 

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

 

💡 PRACA W CONTACT CENTER

 

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

 

💡 PRACA W IT

 

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

 

💡 PRACA W CENTRALI

 

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Rekomendowane oferty

Workday Senior Manager PMO

Nowa
Teleperformance Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Project
branża IT
Microsoft Power BI
Nowa

Escalation Manager

Nowa
Manpower
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Incident Management
organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole
Nowa

Head of Delivery (IT & UX)

Nowa
8 000 - 14 000 PLN/mies.
Grupa VIST
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
ux
zarządzanie zespołem
zarządzanie projektami
Nowa

Dyrektor ds. Sukcesu Klienta / Marketingu

Nowa
14 000 - 20 000 PLN/mies.
MARTI FOX CONSULTANCY - FZCO
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
obsługa klienta
B2B marketing
Nowa

Head of SEO

Nowa
12 000 - 14 000 PLN/mies.
Grupa VIST Roczniak S.K.A.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Praca z klientem B2B
Doskonała organizacja pracy
Podejście biznesowe
Nowa