Ekspertka / Ekspert w Biurze Kart i Płatności Alternatywnych
Nowa
Bankowość

Ekspertka / Ekspert w Biurze Kart i Płatności Alternatywnych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

znajomość rynku kart płatniczych

zarządzanie projektami

zarządzanie produktem

zarządzanie portfelem kart debetowych

Opis stanowiska

Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.


Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.


🟩 Twój zakres obowiązków:

  • zarządzanie procesem akwizycji kart, w szczególności implementację rozwiązań produktowych i procesowych zwiększających sprzedaż kart,
  • kompleksowe zarządzanie produktem w cyklu jego życia / zarządzanie portfelem kart,
  • analiza oraz optymalizacja przychodów i kosztów generowanych przez produkt,
  • rozwój istniejących produktów, implementacja nowych produktów - zarządzanie projektami wdrożeniowymi,
  • implementacja nowych usług powiązanych z kartami płatniczymi, w tym płatności mobilnych,
  • analiza, kontrola i modyfikacja procesów,
  • opracowywanie strategii rozwoju w obszarze kart płatniczych, opracowywanie planów budżetowych i marketingowych,
  • współpraca z organizacjami płatniczymi VISA i Mastercard,
  • wsparcie w zakresie szkoleń dla sieci sprzedaży..


🟩 Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu portfelem kart debetowych lub kredytowych/ zarządzaniu wybranym produktem z oferty kart debetowych/kredytowych,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami,
  • znajomość rynku kart płatniczych w Polsce,
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • język angielski na poziomie min. B2,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane - znajomość środowiska programistycznego „R”.


🟩 To oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
  • Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
  • Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
  • VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
  • Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym.
  • Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
  • Pracę w systemie hybrydowym – do 50% pracy zdalnej.
  • Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
  • Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.

Rekomendowane oferty

Dyrektor Sprzedaży

Nowa
8 000 - 24 000 PLN/mies.
BIURO POMOCY KREDYTOWEJ
Wrocław
komunikacja
Nowa