Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.
Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.
🟩 Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie działań wspierających sprzedaż nieruchomości , tj. publikacja ogłoszeń w prasie oraz na portalach i planowanie kampanii billboardowych,
- współpraca z kontrahentami zewnętrznymi,
- planowanie i analizowanie promowań,
- prowadzenie rejestrów i zestawień wspierających prace wydziału,
- współpraca z innymi działami banku,
- wsparcie sekcji sprzedaży w sprawach bieżących,
- prowadzenie i aktualizacja bazy nieruchomości,
- prowadzenie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- porządkowanie dokumentacji i ich archiwizacja,
- wsparcie organizacyjne Wydziału.
🟩 Nasze wymagania:
- co najmniej 1-2 lata doświadczenia w pracy związanej ze wsparciem sprzedaży, marketingiem lub obsługą nieruchomości,
- mile widziane doświadczenie w planowaniu, organizowaniu i analizowaniu kampanii marketingowych (w tym kampanii billboardowych i ogłoszeń prasowych),
- znajomość branży nieruchomościowej i rynku portali ogłoszeniowych będzie dodatkowym atutem,
- dobra znajomość narzędzi Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) – umiejętność tworzenia zestawień, raportów oraz analiz,
- znajomość portali nieruchomościowych oraz doświadczenie w publikowaniu ogłoszeń na tych platformach,
- zdolności organizacyjne i dokładność w prowadzeniu rejestrów, zestawień oraz archiwizowaniu dokumentów,
- umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi działami oraz kontrahentami zewnętrznymi,
- dobre umiejętności komunikacyjne, zarówno w kontaktach z kontrahentami, jak i z innymi działami wewnętrznymi banku,
- doświadczenie w prowadzeniu korespondencji służbowej oraz dbałość o wysoką jakość komunikacji z klientami i partnerami,
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, administracja, nieruchomości lub pokrewne),
- zdolności do szybkiego przyswajania nowych informacji oraz elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się wymagań,
- dbałość o szczegóły, organizacja pracy i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.
🟩 To oferujemy:
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.