🟩 Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie raportów oraz analiz w odpowiedzi na bieżące potrzeby kadry kierowniczej,
- przegląd i ocena istniejących wskaźników efektywności w procesach i kanałach obsługi klienta,
- prognozowanie i analiza ruchu telefonicznego,·
- tworzenie cyklicznych raportów monitorujących KPI organizacji,
- część raportowania z możliwością wdrożenia się w SQL,
- współpraca z kadrą kierowniczą w celu opracowywania i monitorowania wskaźników operacyjnych,
- współpraca z innymi jednostkami banku w ramach projektów dotyczących analiz i raportowania,
- przygotowywanie grafików pracy Doradców.
🟩 Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki matematyka, informatyka, ekonomia),
- umiejętność analizowania danych ilościowych i jakościowych,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań,
- umiejętność realizowania zadań pod presją czasu.
🟩 Mile widziane:
- znajomość SQL i Access,
- znajomość procesów i systemów wykorzystywanych w Contact Center,
- rok doświadczenia w branży Contact Center, w jednostkach odpowiedzialnych za przygotowywanie raportów i analiz.
🟩 To oferujemy:
- bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone miesięcznym systemem premiowym,
- pracę w systemie zdalnym,
- możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA,
- program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową,
- zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo,
- nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego,
- platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowym, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu,
- możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej,
- atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe Velo.
W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?
💡 PRACA W ODDZIALE BANKU
Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!
Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.
💡 PRACA W CONTACT CENTER
Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.
💡 PRACA W IT
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!
W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.
💡 PRACA W CENTRALI
Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.