Oferty
Junior Customer Service Specialist
Nowa
Support

Junior Customer Service Specialist

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca Hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

język polski

Microsoft Office

Opis stanowiska

Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze(CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób. Obsługujemy 61 tysięcy klientów w 180 krajach, zarówno Enterprise jak i SME, którym oferujemy takie rozwiązania jak FreshMail, MailerLite, MessageFlow, czy EmailLabs.

 

Jesteśmy również zgranym zespołem specjalistów i wciąż poszukujemy nowych talentów!

Do naszego zespołu poszukujemy Junior Customer Service Specialist, osoby chcącej zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta, dla której nowinki technologiczne nie są obce. Idealnie jeżeli będziesz miał już swoje pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, najważniejsza jest jednak dla nas chęć nauki i umiejętność komunikacji w języku angielskim.

 

Dołącz do nas jeśli:

  • Masz za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
  • Posługujesz się biegle językiem polskim - wymagane
  • Znasz język angielski na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (min. poziom B2)
  • Bardzo dobrze posługujesz się pakietem Microsoft Office
  • Lubisz i umiesz sprawnie znajdować rozwiązania problemów
  • Multitasking nie jest Ci obcy i dobrze radzisz sobie w pracy pod presją czasu

 

Mile widziane:

  • Znajomość innych języków obcych
  • Zainteresowanie branżą SaaS / CPaaS / e-commerce

 

Twoje zadania na tym stanowisku:

  • Zapewnienie wsparcia naszym klientom poprzez telefon, maile i rozmowy wideo
  • Budowanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi klientami
  • Omawianie bieżących problemów i pomoc przy ich rozwiązywaniu
  • Analiza potrzeb klientów, dbanie o ich satysfakcję oraz zadowolenie
  • Zbieranie informacji zwrotnych i proponowanie rozwiązań

 

Co oferujemy:

  • Rozwój w międzynarodowej grupie i w branży IT
  • Szkolenie z obsługi klientów biznesowych
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenie lub B2B
  • W pełni sfinansowany sprzęt do pracy
  • Praca w biurze w Poznaniu, z późniejszą możliwością pracy hybrydowej
  • Lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
  • Całkowicie finansowany udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie karty multisport, grupowe ubezpieczenie, opieka medyczna)


Sprawdź podobne oferty pracy

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Doradca ds. Ubezpieczeń 💸

Nowa
6 000 - 8 000 pln
Biliti
Warszawa
sprzedaż
ubezpieczenia
produkty ubezpieczeniowe
Nowa

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Nowa
Concentrix
Lublin
Call center
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
4 800 - 5 200 pln
Costway
Gdańsk
Allegro
Amazon
język angielski
Nowa

Customer Service Specialist with German

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
komunikatywność
język niemiecki
Microsoft Office Excel
Nowa