Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze(CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób. Obsługujemy 61 tysięcy klientów w 180 krajach, zarówno Enterprise jak i SME, którym oferujemy takie rozwiązania jak FreshMail, MailerLite, MessageFlow, czy EmailLabs.
Jesteśmy również zgranym zespołem specjalistów i wciąż poszukujemy nowych talentów!
Do naszego zespołu poszukujemy Junior Customer Service Specialist, osoby chcącej zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta, dla której nowinki technologiczne nie są obce. Idealnie jeżeli będziesz miał już swoje pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, najważniejsza jest jednak dla nas chęć nauki i umiejętność komunikacji w języku angielskim.
Dołącz do nas jeśli:
- Masz za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
- Posługujesz się biegle językiem polskim - wymagane
- Znasz język angielski na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (min. poziom B2)
- Bardzo dobrze posługujesz się pakietem Microsoft Office
- Lubisz i umiesz sprawnie znajdować rozwiązania problemów
- Multitasking nie jest Ci obcy i dobrze radzisz sobie w pracy pod presją czasu
Mile widziane:
- Znajomość innych języków obcych
- Zainteresowanie branżą SaaS / CPaaS / e-commerce
Twoje zadania na tym stanowisku:
- Zapewnienie wsparcia naszym klientom poprzez telefon, maile i rozmowy wideo
- Budowanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi klientami
- Omawianie bieżących problemów i pomoc przy ich rozwiązywaniu
- Analiza potrzeb klientów, dbanie o ich satysfakcję oraz zadowolenie
- Zbieranie informacji zwrotnych i proponowanie rozwiązań
Co oferujemy:
- Rozwój w międzynarodowej grupie i w branży IT
- Szkolenie z obsługi klientów biznesowych
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenie lub B2B
- W pełni sfinansowany sprzęt do pracy
- Praca w biurze w Poznaniu, z późniejszą możliwością pracy hybrydowej
- Lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
- Całkowicie finansowany udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
- Pakiet benefitów (dofinansowanie karty multisport, grupowe ubezpieczenie, opieka medyczna)