Oferty
Junior Customer Service Specialist
Support

Junior Customer Service Specialist

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język polski

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

CPaaS

SaaS

ecommerce

język obcy

Opis stanowiska

Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze(CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób. Obsługujemy 61 tysięcy klientów w 180 krajach, zarówno Enterprise jak i SME, którym oferujemy takie rozwiązania jak FreshMail, MailerLite, MessageFlow, czy EmailLabs.

 

Jesteśmy również zgranym zespołem specjalistów i wciąż poszukujemy nowych talentów!

Do naszego zespołu poszukujemy Junior Customer Service Specialist, osoby chcącej zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta, dla której nowinki technologiczne nie są obce. Idealnie jeżeli będziesz miał już swoje pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, najważniejsza jest jednak dla nas chęć nauki i umiejętność komunikacji w języku angielskim.

 

Dołącz do nas jeśli:

  • Masz za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
  • Posługujesz się biegle językiem polskim - wymagane
  • Znasz język angielski na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (min. poziom B2)
  • Bardzo dobrze posługujesz się pakietem Microsoft Office
  • Lubisz i umiesz sprawnie znajdować rozwiązania problemów
  • Multitasking nie jest Ci obcy i dobrze radzisz sobie w pracy pod presją czasu

 

Mile widziane:

  • Znajomość innych języków obcych
  • Zainteresowanie branżą SaaS / CPaaS / e-commerce

 

Twoje zadania na tym stanowisku:

  • Zapewnienie wsparcia naszym klientom poprzez telefon, maile i rozmowy wideo
  • Budowanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi klientami
  • Omawianie bieżących problemów i pomoc przy ich rozwiązywaniu
  • Analiza potrzeb klientów, dbanie o ich satysfakcję oraz zadowolenie
  • Zbieranie informacji zwrotnych i proponowanie rozwiązań

 

Co oferujemy:

  • Rozwój w międzynarodowej grupie i w branży IT
  • Szkolenie z obsługi klientów biznesowych
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenie lub B2B
  • W pełni sfinansowany sprzęt do pracy
  • Praca w biurze w Poznaniu, z późniejszą możliwością pracy hybrydowej
  • Lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
  • Całkowicie finansowany udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie karty multisport, grupowe ubezpieczenie, opieka medyczna)


Sprawdź podobne oferty pracy

Junior w Dziale Obsługi Klienta

Nowa
1 129 - 1 331 usd
MMC Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
Nowa

Młodszy Specjalista ds. zaopatrzenia cateringu morskiego

Nowa
1 307 - 1 452 usd
IFS
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
multitasking
dobra organizacja pracy
Microsoft Office
Nowa

Customer Experience Manager with German

Nowa
Infor
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Customer Experience
support
German
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Microsoft Office
język angielski
Microsoft Azure
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
BPMN
PostgreSQL
Nowa