Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę. Obsługujemy 61 tysięcy klientów, zarówno Enterprise jak i SME, którym oferujemy takie rozwiązania jak MessageFlow, MailerLite, czy EmailLabs.
Do naszego zespołu marketingowego poszukujemy osoby na stanowisko Technical Content Specialist, która pomoże nam tworzyć wysokiej jakości treści techniczne związane z naszym produktem - MessageFlow, platformą do automatyzacji komunikacji, integracji API oraz zarządzania wiadomościami.
Szukamy osoby, która:
• Ma doświadczenie w branży technologicznej (SaaS),
• Potrafi pisać o technologii w prosty i zrozumiały sposób w języku polskim oraz angielskim (min. C1) - tłumaczy złożone koncepcje na jasne, wartościowe treści dla użytkowników i potencjalnych klientów,
• Ma min. 2-3 lata doświadczenia w tworzeniu treści produktowych - wie, jak opisać funkcje, use case’y, integracje, instrukcje techniczne i przewodniki - udokumentowane w portfolio,
• Rozumie potrzeby klientów enterprise - potrafi dostosować ton i język do różnych grup odbiorców i ich celów (developerzy, menedżerowie, zespoły zakupowe),
• Potrafi i lubi współpracować z zespołami produktowymi, developerami i sprzedażą - łączy wiedzę techniczną z potrzebami biznesowymi,
• Ma dobre wyczucie SEO i UX contentu - rozumie, jak tworzyć treści, które są zarówno wartościowe, jak i dobrze widoczne w wyszukiwarkach,
• Doskonale zna i wykorzystuje narzędzia AI - potrafi tworzyć celowane prompty, aby sprawdzić jak podobne funkcje opisuje konkurencja, co warto dodać do tworzonych przez nas treści,
• Znajomość narzędzi do analityki contentowej (np. Google Analytics, Ahrefs, Semrush),
• Aktywnie poszukuje pomysłów na nowe treści - proaktywnie działa z innymi sekcjami w organizacji (np. z supportem), śledzi nowinki branżowe i zawsze stara się być pierwszy/pierwsza w komunikacji zmian.
Dobrze, jeśli znasz lub chcesz pracować z narzędziami takimi jak ⤵️
Notion, Google Docs, Contentful lub inny CMS, SurferSEO, Ahrefs, ChatGPT, Figma (przy współpracy z designem), Loom (nagrywanie prostych tutoriali), Locker Studio.
Czym będziesz się zajmować?
• Tworzeniem treści na platformy społecznościowe, dokumentacji produktowych, materiałów sprzedażowych, case studies, treści edukacyjnych, newsletterów, scenariuszy wideo czy artykułów blogowych,
• Wyjaśnianiem złożonych zagadnień technicznych i funkcjonalności MessageFlow w przystępny sposób, językiem korzyści dostosowanym do użytkownika,
• Redagowaniem i aktualizacją istniejących materiałów pod kątem jakości i SEO,
• Współtworzeniem i wdrażaniem content strategy wspólnie z zespołem marketingowym,
• Wspieraniem zespołu sprzedażowego w tworzeniu materiałów dla klientów Enterprise.
💼✔️Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
• Lubisz pracę w excelu, raporty, analizę i podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
• Proaktywnie poszukujesz nowych rozwiązań,
• Świetnie organizujesz pracę własną,
• Zmiany nie są dla Ciebie problemem i aktywnie w nich uczestniczysz.
Oferujemy:
• Możliwość pracy w szybko rozwijającej się, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej, notowanej na GPW,
• Elastyczne formy zatrudnienia - B2B lub UoP,
• Pełne wyposażenie stanowiska pracy, w tym nowoczesny sprzęt,
• Pracę w modelu hybrydowym - biuro w Poznaniu lub Krakowie,
• Lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy,
• Udział w branżowych szkoleniach i wydarzeniach - w pełni finansowany,
• Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym dofinansowanie karty MultiSport, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe.
Zachęcamy do aplikacji! 🚀
Rekomendowane oferty