Twoje zadania:
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej w dynamicznie rozwijającej się firmie fintech
- Budowanie spójnego wizerunku marki i produktów – na www, w social mediach jak Linkedin, blogu, YouTube, newsletterach
- Tworzenie treści (PL/EN/ES) oraz materiałów promocyjnych (Canva/Figma) we współpracy z zespołem przy produkcji materiałów (video, podcasty, artykuły, posty)
- Prowadzenie firmowego LinkedIna i bloga (EN) z optymalizacją SEO/GEO
- Tworzenie kreacji reklamowych (LinkedIn Ads, Google Ads), koordynacja pracy agencji interaktywnej
- Zarządzanie stroną www (Wix) i kanałem YouTube
- Rozwijanie działań email marketingowych (newslettery, kampanie)
- Monitorowanie wyników (GA, Matomo, Semrush) i rekomendacja działań optymalizacyjnych
- Wsparcie przygotowań do konferencji i targów (stoiska, materiały, logistyka)
Szukamy Ciebie, jeśli masz:
- Min. 2 lata doświadczenia w B2B marketingu, najlepiej w branży fintech
- Bardzo dobrą znajomość jęz. angielskiego (C1/C2); mile widziany hiszpański lub niemiecki
- Doświadczenie w tworzeniu angażujących treści i zarządzaniu contentem
- Znajomość narzędzi: Canva, Figma, (mile widziany Photoshop), programów do edycji wideo
- Znajomość narzędzi do webinarów , email marketingu, Google Analytics i SEO/GEO
- Umiejętność pracy z WIX, prowadzenia bloga i social media firmowego
- Kreatywność, estetykę, samodzielność i proaktywne podejście do zadań
Docenimy dodatkowo:
- Doświadczenie w marketing automation
- Znajomość narzędzi AI do tworzenia contentu
- Doświadczenie we współpracy z agencjami i partnerami zewnętrznymi
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku (firma globalna obecna na 40 rynkach) z innowacyjnym produktem fintech
- Dużą samodzielność, wpływ na projekty, brak zbędnej biurokracji
- Hybrydowy tryb pracy (biuro w Warszawie)
- Pakiet benefitów: Multisport, prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit