Historia naszego Klienta, firmy powstałej z przekształcenia matki spółki (lidera rozwiązań dla WooCommerce na polskim rynku), dla którego prowadzimy rekrutację na stanowisko Digital Marketing Manager, sięga 2015 roku, kiedy to po raz pierwszy światło dzienne ujrzał plug-in renomowanej marki, z którego obecnie korzysta już ponad 150 000 sklepów WooCommerce na całym świecie.
Pracując w duchu Agile, stawiają przede wszystkim na ludzi. Wierzą, że o sukcesie sklepów w branży e-commerce decydują pozytywne doświadczenia klientów. Dlatego też, oferowane przez nich rozwiązania skupiają się na zabezpieczeniu sprzedaży w kulminacyjnym punkcie - etapie wyboru opcji wysyłki.
Twoje obowiązki:
- Koordynacja współpracy marketingowej i biznesowej wewnętrznie oraz poza firmą;
- Planowanie i realizacja budżetu marketingowego;
- Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej zgodnie z przyjętą strategią komunikacyjną;
- Budowa i kształtowanie wizerunku marki w mediach cyfrowych;
- Inicjowanie i tworzenie kampanii reklamowych online;
- Analiza wyników prowadzanych działań i raportowanie;
- Tworzenie contentu na potrzeby komunikacji marketingowej przy merytorycznym wsparciu firmy (współpraca w obszarach SEO/Content);
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych w branży IT (e-Commerce) i promocji produktów cyfrowych, w tym oprogramowania,
- Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Znajomość zagadnień SEO;
- Znajomość Google Ads;
- Znajomość Google Analytics (GA4);
- Doświadczenie w kompleksowym i długofalowym prowadzeniu działań marketingowych w ramach jednej marki;
- Doświadczenie w delegowaniu i nadzorowaniu działań marketingowych realizowanych przez agencje zewnętrzne lub freelancerów;
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (obsługa klienta zagranicznego).
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi i systemów Performance Marketing takich jak: FB (Meta) Ads, YouTube Ads, sieci afiliacyjne;
- Znajomość środowiska WooCommerce i Shopify;
- Umiejętność tworzenia polityki komunikacyjnej i PR;
- Umiejętność zarządzania sklepem i jego ofertą;
Oferujemy:
- Umowa w oparciu o B2B;
- 56 wolnych dni płatnych;
- Wynagrodzenie 8 000-11 000 zł netto + VAT
- Dofinansowanie na zdrowie i kondycję fizyczną (150 zł/mies.);
- Dofinansowanie na rozwój osobisty (min. 3600 zł/rok);
- Wyjazdy integracyjne;
- Praca całkowicie zdalna + elastyczny czas pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami!
"Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 23584"