doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji płatnych kampanii np. np. Google, Meta, Microsoft, Allegro,
wysokie umiejętności analityczne,
wysoka samodzielność w działaniu.
A szukamy osoby, która również:
ma doświadczenie w pracy z danymi marketingowymi,
zna narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio),
będzie bieżącym wsparciem zespołów obsługowych w optymalizacji kampanii płatnych (Google Ads i/lub Meta Ads), kwestiach technicznych i strategii działań
chętnie będzie szkolić nowych specjalistów i rozwijać kompetencje obecnych,
lubi proponować i wdrażać nowe rozwiązania,
zna język angielski na poziomie min. B1,
mile widziane: znajomość SQL.
Twoje zadania:
monitorowanie i analiza wydajności kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
identyfikacja obszarów optymalizacji i wprowadzania odpowiednich zmian w celu poprawy wyników kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
codzienna praca z narzędziami Google Tag Manager, Google Analytics 4, Google Looker Studio,
śledzenie trendów w środowisku Google Ads i/lub Meta Ads,
wsparcie członków zespołów obsługowych w wyżej wymienionych aspektach.
Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:
posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads i/lub Meta Ads,
masz duże zdolności analityczne, wiesz jak pracować z danymi i szybko wyciągasz z nich wnioski,
cechuje Cię otwartość oraz chęci do zdobywania i pogłębiania wiedzy,
potrafisz pracować projektowo i lubisz zamykać tickety :)