Poszukujemy osoby, która zbuduje, przeszkoli i poprowadzi zespół zajmujący się sprzedażą i obsługą produktów SEO/SEM z pełnym wsparciem naszego know how.
Aby zrealizować ten cel, potrzebne Ci będą kompetencje liderskie, mocno skorelowane ze sprzedażowym skillem oraz wiedzą z zakresu digital marketingu.
- min. 3-letnie doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu struktur / zespołów obsługowo-sprzedażowych (min. 7 osób),
- min. 2-letnie doświadczenie w obszarze SEO/SEM - rozumienie produktów i usług,
- doświadczenie w samodzielnej sprzedaży produktów digitalowych.
- doświadczenie w obsłudze klienta B2B,
- wysoka kultura osobista i obycie w biznesie,
- umiejętności analityczne i umiejętność pracy na danych,
- umiejętność jakościowej realizacji procesów i ich optymalizacja,
- umiejętność wykorzystania narzędzia CRM w codziennej pracy (idealnie HubSpot),
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
- mile widziane: doświadczenie w pracy w agencji marketingowej oraz umiejętność samodzielnego tworzenia / optymalizowania kampanii reklamowych.
- zbudowanie (poprzez rekrutację) zespołu specjalistów i sprzedawców SEO/SEM,
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-obsługowym - motywowanie, szkolenie, mentoring,
- praca nad skutecznością i jakością procesu sprzedaży i obsługi usług,
- praca na KPI,
- realizacja wyznaczonych targetów sprzedażowych,
- spotkania handlowe z klientami,
- tworzenie ofert, prezentacji, materiałów szkoleniowych,
- wsparcie swojego zespołu w rozmowach biznesowych,
- współdziałanie z innymi zespołami w firmie,
- raportowanie działań zespołu do bezpośredniego przełożonego i zarządu,
- wdrażanie usprawnień procesowych i organizacyjnych.
- kontrakt B2B: 13 000 – 18 000 zł netto + VAT (uzależnione od doświadczenia i wiedzy),
- 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- pakiet szkoleń wewnętrznych na start,
- samodzielne stanowisko, mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy,
- jasno sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły,
- pracę w nowoczesnym Parku Technologicznym w Poznaniu,
- pracę zdalną w wymiarze 30% w skali roku.
- Obowiązkowo, oprócz CV, dołącz krótki filmik (wystarczy 1-minutowy), na którym się nam przedstawisz, opowiesz kilka słów o osobie oraz dlaczego uważasz, że sprawdzisz się w roli na którą aplikujesz - MUST HAVE - bez tego odrzucamy aplikację.
- Po zweryfikowaniu Twojego CV oraz wideo, odezwiemy się do Ciebie mailowo.
- Pierwsza rozmowa jest z Angeliną (People & Culture Manager), odbywa się poprzez Google Meet i trwa ok. 20 minut. To czas, aby się poznać i wstępnie sprawdzić Twoje dopasowanie do roli.
- Kolejnym etapem jest rozmowa poprzez Google Meet z Angeliną oraz Moniką (Chief Operating Officer) i/lub Pawłem (Head of Revenue & Sales), trwająca ok. 30 minut. To czas na pogłębienie pytań z pierwszego etapu.
- Trzecim etapem jest spotkanie w biurze z wyżej wymienionymi osobami, a czasem i Zarządem :) Na tym etapie pojawi się również zadanie testowe. To czas, na szczegółowe pytania, dogrywanie wizji stanowiska i Twoje szczegółowe pytania. Ten etap trwa najczęściej od godziny do półtora.
- Ostatnim etapem będzie poznanie leaderów pozostałych działów w strukturze Customer Success i odpowiedzenie na ich pytania. Finalnie do podjęcia współpracy jest potrzebna ich pozytywna rekomendacja.