Dołącz do zespołu VFM Real Estate, polskiego dewelopera nieruchomości i razem z nami rozwijaj dział marketingu firmy!
Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. Marketingu
Zakres obowiązków :
- wsparcie w prowadzeniu firmowych kanałów social media: Facebook, Instagram, LinkedIn;
- tworzenie contentu: zbieranie materiałów niezbędnych do publikacji oraz tworzenie prostych grafik np. w Canvie;
- wsparcie w tworzeniu i aktualizowaniu treści na strony www naszych inwestycji i stronę firmową (m.in. dodawanie aktualności, podmiany wizualizacji);
- opracowywanie treści do newslettera i jego wysyłka;
- wsparcie w przygotowywaniu prezentacji;
- współpraca z innymi działami oraz podmiotami zewnętrznymi (grafik, drukarnie);
- research firm, miejsc, gadżetów, zbieranie wycen i tworzenie porównań;
- analiza trendów i aktywne poszukiwanie nowych możliwości promocji firmy;
- kontrola stanu magazynowego gadżetów;
- kompletowanie i pakowanie paczek dla klientów, wysyłka kartek okolicznościowych;
- wsparcie w tematach finansowych: opisywanie faktur, aktualizacja cashflow,
- pomoc w przygotowaniu dni otwartych dla klientów oraz innych eventów,
- monitoring i bieżąca analiza trendów oraz działań konkurencji;
Nasze oczekiwania:
- znajomość trendów i dobrych praktyk branżowych, poczucie estetyki;
- aktualna wiedza na temat kanałów social media, szczególnie Facebook, Instagram iLinkedin i zmieniającej się rzeczywistości (mechanizm działania, funkcjonalności);
- lekkie pióro i znajomość zasad języka polskiego;
- kreatywność, proaktywna postawa, umiejętność nieszablonowego myślenia;
- zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej, social mediami, AI;
- dobra znajomość pakietu MS Office i Google Docs;
- szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy;
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie;
- dobra organizacja pracy własnej, prioryteryzacja zadań, sumienność i
- zaangażowanie w powierzane zadania;
Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (marketing internetowy, social media, copywriting);
- Obsługa platformy Canva
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie – sam wybierasz rodzaj preferowanej umowy (zlecenie, UoP, B2B);
- przejrzysty system wynagradzania;
- pracę stacjonarną w doskonałej lokalizacji – tuż przy Dworcu Zachodnim (nowoczesne biuro w West Station);
- duże możliwości rozwoju i poznanie pracy w firmie deweloperskiej od kuchni;
- realny wpływ na strategiczny rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów, inicjatyw;
- pracę pełną wyzwań, z ludźmi którzy lubią to co robią!
- pozytywną atmosferę w zespole i życzliwych ludzi na pokładzie
- firmowe integracje (2 x w roku);
- dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz system kafeteryjny;
- możliwość bezpłatnego udziału we wspieranych przez firmę wydarzeniach sportowych i wejściówki do teatru na preferencyjnych warunkach,
- dostęp do zniżek u naszych partnerów, a także zniżki na mieszkania w naszych inwestycjach;
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, oprogramowanie.
Zainteresowana/-y? Wyślij nam szybko swoje CV i parę słów o sobie
Dalsze kroki rekrutacji:
1. Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się mailowo i poprosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego w określonym terminie.
2. Jeśli Twoje zadanie rekrutacyjne przykuje naszą uwagę i spełni nasze oczekiwania – zadzwonimy zaprosić Cię na rozmowę
3. Kolejnym krokiem jest spotkanie w siedzibie biura VFM Real Estate (Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa).