VikingCo Poland Sp. z o.o.
W Mobile Vikings, od 2013 roku jesteśmy kimś więcej niż operatorem komórkowym - tworzymy społeczność, która łączy ludzi o podobnych wartościach. Płyniemy ramię w ramię i robimy wszystko, by każdy Viking i ViQueen poczuli się częścią naszej załogi.
Cześć, w Mobile Vikings wierzymy, że karta SIM to tylko początek. U nas nie ma klientów - są
Vikingowie i ViQueen. Sprzedaż naszej karty to pierwszy krok, żeby dołączyć do tego grona.
Potrzebujemy na naszym pokładzie analityka z prawdziwego zdarzenia. Szukamy osoby, która tak jak my, lubi swoją pracę i chce się w niej rozwijać i próbować nowych rzeczy.
Nie boimy się nowych wyzwań, eksperymentalnych strategii czy nieszablonowych działań.
Premiujemy rozwiązania oryginalne, wyjątkowe i przede wszystkim takie, które dostarczają nam
wiarygodnych danych.
Cenisz sobie dużą niezależność w pracy i jesteś w stanie samodzielnie skoordynować obszar analityki internetowej? Prawdopodobnie znajdziemy wspólny język. :)
● konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag
Manager, BigQuery)
● tracking użytkownika na różnych etapach ścieżki zakupowej/lejka sprzedaży
● dążenie do zrozumienia zachowania użytkowników na witrynie internetowej i w aplikacji
mobilinej
● ewaluacja zmian w kampaniach performance marketingu
● integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem BigQuery
● przygotowywanie data-setów w BigQuery pod dalszą integrację z Tableau
● współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i organizacji pracy
● prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu analityki webowej-mobilnej
● współpraca z zespołami produktowymi, IT, marketingiem oraz sprzedażą przy wsparciu
aktualnego biznesu, a także rekomendowanie zmian w ofertach i modelach sprzedażowych
● tworzenie wizualizacji danych, przyjaznych użytkownikowi raportów i dashboardów
(z wykorzystaniem Google Analytics 4 / Tableau)
● inicjowanie projektów mających na celu rozwój nowych narzędzi do analizy danych
● czynny udział w zmianie kultury organizacji w kierunku „data-driven decision making”
● wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
● samodzielność i umiejętność inicjowania nowych pomysłów w zakresie analiz
● gotowość do ciągłego rozwoju (motywacji w zakresie samodzielnego poszukiwania i
zdobywania wiedzy)
● kreatywność we wdrażaniu nowych rozwiązań
● doświadczenie związane z analizą danych - min. 2-3 lata
● zaawansowana znajomość narzędzi Google (Google Analytics 4, Google Tag Manager,
BigQuery …)
● dobra znajomość SQL (PostgreSQL)
● znajomość dodatkowych narzędzi wspierających analitykę webowo-mobilną (np. Amplitude) oraz doświadczenie w ich wdrażaniu będzie dużym atutem
● mile widziana znajomość Tableau
● ciekawą pracę w młodej i szybko rozwijającej się organizacji
● dużą swobodę w kreowaniu własnego stanowiska pracy i zakresu obowiązków
● dobrą atmosferę w „młodym i dynamicznym zespole”, ale bez „owocowych czwartków”
● wynagrodzenie adekwatne do umiejętności/doświadczenia (UoP lub B2B)
● biuro w centrum Wrocławia
● hybrydowy model pracy (3 dni biuro / 2 dni home office)
● opcja na stanie się sportowcem z kartą Multisport
● opcja na ubezpieczenie medyczne Luxmed
● dobry sprzęt do pracy.
Rekomendowane oferty