Oferty
Graphic Designer
Nowa
Design

Graphic Designer

Wrocław
6 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
VikingCo Poland Sp. z o.o./ Mobile Vikings

VikingCo Poland Sp. z o.o./ Mobile Vikings

W Mobile Vikings, od 2013 roku jesteśmy kimś więcej niż operatorem komórkowym - tworzymy społeczność, która łączy ludzi o podobnych wartościach. Płyniemy ramię w ramię i robimy wszystko, by każdy Viking i ViQueen poczuli się częścią naszej załogi.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Adobe Illustrator

Adobe InDesign

design

Figma

Adobe Photoshop

Adobe After Effects

Opis stanowiska

Ahoj!


Rozglądasz się, gdzie by tu przycumować? Zostań częścią załogi Mobile Vikings – społecznościowego operatora komórkowego z Wrocławia. 

Płyniemy pod prąd już dobrych 11 lat, a razem z nami ponad 150 000 Vikingów. Do zespołu Awesomeness (serio, tak się nazywamy, bo marketing brzmi nudno) szukamy Grafika, który w niejednym porcie pływał. 

Stawiamy na pracę zespołową, wiosłujemy ramię w ramię, a każdy bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania.

Brandbook, key visual, Figma – to Twoi kompani? Potrafisz myśleć outside the box, czyli proponować konwertujące kreacje w duchu marki, a przy tym twardo stąpasz po lądzie? Wiesz jak ważne jest w kampaniach video i masz tę umiejętność w jednym palcu?

Cenisz konstruktywny feedback? Trzymasz się wyznaczonego kursu z kapitanem, a jak trzeba - ogarniasz samodzielnie według ustalonych wytycznych?

Dość tych pytań! Ślij CV z portfolio i napisz parę słów od siebie.



 Twoje obowiązki – online (80%): 

- tworzenie key visuala i grafik, a na ich podstawie formatów do kampanii reklamowych, łączących różne obszary designu (najczęściej: Google Ads, Facebook Ads, display, YouTube);

- opracowywanie materiałów na stronę www, landing page, do mailingów oraz aplikacji mobilnej Viking App;

- docelowo zarządzanie szatą graficzną strony poprzez wewnętrzny system CMS;

- video, gify i animacje;

- ścisła współpraca z doświadczonym Graphic Designerem, specjalistami od contentu, PPC, UX, produktu, Customer Experience;

- tworzenie i rozwijanie assetów (np. infografiki, komponenty, elementy do hero, zestawy ikon);

- czasem jakąś prezkę też trzeba będzie trzasnąć i inne trochę mniej kreatywne rzeczy (wiedz, jak jest, bez ściemy).



Twoje obowiązki – offline (20%):

- przeformatowania key visuala online do kampanii OOH;

- materiały brandingowe do akcji guerilla marketing i eventów ze społecznością Vikingów;

- projektowanie grafik do autorskiego sklepu Viking Store (elementy wiodące nowych kolekcji, sklep online);

- czuwanie nad biblioteką dostępnych zdjęć i koordynacja sesji z zewnętrznym fotografem (1-2 razy w roku);

- dbanie o spójność marki we wszystkich kanałach, co oznacza też koordynację współpracy z agencjami i freelancerami.



Nasze wymagania:

- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku potwierdzone portfolio;

- biegła znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign);

- podstawowa znajomość After Effects i Premiere Pro;

- umiejętność pracy w Figmie;

- znajomość zagadnień UX/UI umożliwiająca efektywną współpracę z UX designerem;

- znajomość narzędzi graficznych AI (np. Generative Fill w Photoshop Beta, Midjourney, Motion Array); 

- znajomość zasad projektowania pod digital;

- doświadczenie w tworzeniu brandingu marek;

- dotrzymywanie terminów; 

- proaktywne podejście, analizowanie konkurencji i wdrażanie trendów w projektach;

- bycie odpowiedzialnym Vikingiem, który lubi wspólnie z zespołem trzymać wiosła. 



Co znajdzie się w Twoim kufrze:

- współpraca w ramach umowy B2B ( 6500-8500 netto +VAT);

- okazja do podziwiania panoramy Wrocławia z naszego biura zlokalizowanego na 13. piętrze Grunwaldzki Center;

- możliwość korzystania z firmowej biblioteczki, kursów i szkoleń;

- zniżki do Viking Store’a na rogate ciuchy i gadżety;

- karta SIM lub eSIM za free opłacana co miesiąc;

- zgrana ekipa, z którą chce się pracować, a po pracy spędzać czas w tawernach, podróżować albo… tarzać się w błocie (co kto lubi).



Jak wygląda proces rekrutacji na łajbę Vikingów?

1. Wyślij CV z portfolio (jako link lub załącznik) i skrobnij kilka słów o sobie. Chcemy zobaczyć z jakiego lądu przybywasz, dlatego nie pomijaj tej części rekrutacji!

2. Damy znać, czy jesteśmy sobie pisani w gwiazdach. Jeśli tak – zadzwonimy do Ciebie, by wprowadzić Cię w pozytywny vibe sieci ludzi, nie numerów i trochę pogadać o wspólnych oczekiwaniach. Jak nie jesteśmy, to też się dowiesz – warto być fair.

3. Jak zaiskrzy, dostaniesz zadanie rekrutacyjne, aby ocenić Twoje skille i „vikingowość”. 

4. Zaprosimy Cię do biura na pogawędkę i jeśli runy nadal będą nam sprzyjać – dostaniesz wezwanie na pokład, a my przygotujemy się do godnego powitania Cię na naszym pokładzie.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
6 500 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

DTP Operator

Nowa
Havas Creative Network
Warszawa
Adobe InDesign
DTP
Adobe Illustrator
Nowa

Grafik

Nowa
5 000 - 11 000 pln
ENRAGE
Łódź
Adobe InDesign
kompozycja
typografia
Nowa

Grafik dla e-commerce i kanałów online

Nowa
8 000 - 15 000 pln
Biesiada Invest
Warszawa
e-commerce
digital marketing
Adobe Illustrator
Nowa

Visual Designer

Nowa
8 000 - 12 000 pln
Go On Board
Poznań
Visual design
UX/UI
pakiet Adobe
Nowa

Junior Graphic Designer

Nowa
5 000 - 6 000 pln
Double Espresso
Warszawa
Adobe Lightroom
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Nowa