Oferty
HelpDesk Agent
Nowa
Obsługa klienta

HelpDesk Agent

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
VikingCo Poland Sp. z o.o./ Mobile Vikings

VikingCo Poland Sp. z o.o./ Mobile Vikings

W Mobile Vikings, od 2013 roku jesteśmy kimś więcej niż operatorem komórkowym - tworzymy społeczność, która łączy ludzi o podobnych wartościach. Płyniemy ramię w ramię i robimy wszystko, by każdy Viking i ViQueen poczuli się częścią naszej załogi.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

support

obsługa klienta

Opis stanowiska

AHOJ! Tu Mobile Vikings.


Aktualnie poszukujemy niezwyciężonego Agenta Help Desku, który_a będzie podbijał_a Vikingowe serca, odbijał_a zakładników z rąk konkurencji, dbał_a o jak najlepsze przeżycia podczas rejsu na naszym pokładzie. 


Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • rozumiesz potrzeby użytkowników (u nas Vikingów)
  • umiesz doradzić im najlepsze rozwiązania
  • dbasz o jak najlepsze doświadczenia użytkownika
  • masz umiejętności sprzedażowe
  • umiesz śpiewać szanty … (ok, to nie jest obowiązkowe) .


Do Twoich głównych obowiązków na pokładzie Mobile Vikings będą należały: 

  • Obsługa użytkowników, w tym pogaduchy na tematy wszelakie, m.in. o ofercie, czy kwestiach technicznych. (Czasem rozmowa o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych trunkach. I my nie mamy z tym problemu, że prowadzisz tak ważne dysputy.)
  • Nawigowanie użytkowników po morzu naszych produktów.
  • Towarzyszenie zagubionym i potrzebującym wsparcia Vikingom z wykorzystaniem telefonu, maila oraz czatu.
  • Pomoc w rozwiązywaniu ich problemów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub kłopotliwy spadek po babci”).
  • Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym.


Czego nie robi się na naszym pokładzie (bo gdy się to robi, to zostaje się zdegradowanym do Vikingowego majtka pokładowego)?

  • Nie czyta się skryptów z kartki. Chcemy Ciebie, a nie bota. Będziemy cenić Twoją osobowość i nie chcemy jej cenzurować. W rozmowie z Vikingami możesz być profesjonalistą i być sobą. 
  • Nie odmawia się udziału w imprezach integracyjnych - no w jednej, góra dwóch, ale gdy nieobecności będą zbyt częste, będzie potrzebne usprawiedliwienie od rodziców. 


Co trzeba wnieść na pokład? 

  • Sympatię do ludzi. Bo nasza Vikingowa załoga to jednak rozmaitość osobowości.
  • Spokój jak morze w bezwietrzne dni. Ponieważ to praca, w której ludzie dzwonią z różnymi sprawami i trzeba zachować spokój wewnętrzny oraz zapanować nad stresem - swoim i rozmówcy.
  • Zdolności komunikacyjne, w tym poprawną polszczyznę, no i oczywiście czytanie ze zrozumieniem. 
  • Doświadczenie w nawigowaniu i pomocy użytkownikom, chętnie zdobyte w telecomach. 
  • Elastyczność - w naszym HelpDesku pracujemy w systemie zmianowym.
  • Swobodę w poruszaniu się po morzach i oceanach internetu - Vikingowie zadają pytania nie tylko poprzez telefon.


Skarby, które dostaniesz za pracę z Vikingami:

  • Konkretny pieniądz plus ciekawy vikingowy system premiowy.
  • Długofalową współpracę w oparciu o umowę zlecenie i elastyczny grafik.
  • Możliwość działania częściowo zdalnie. 
  • Mile spędzony czas w ekipie dalekiej od sztywniactwa.
  • Możliwość rozwoju, kursy i szkolenia.
  • Dobry sprzęt i miejsce w naszym Centrum Dowodzenia w sercu Wrocławia.
  • Zniżki do naszego autorskiego Viking Store’a, w którym znajdziesz rogate ciuszki i gadżety.
  • Kartę SIM za free w najlepszej sieci Mobile Vikings.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (m.in. Multisport, pakiet medyczny, pizza days, szkolenia, eventy).


VikingCo Poland sp. z o.o


Mobile Vikings to niezależny operator telefonii komórkowej, który nie powiela schematów. Polskie morza telekomunikacji podbijamy od grudnia 2013 roku. Rodzina Vikingów systematycznie się powiększa (jest nas już ponad 150.000), co sprawia, że szukamy Help Desk Heroes, którzy dołączą do naszej ekipy. Jeśli lubisz wyzwania i konsekwentnie dążysz do celu- nie czekaj! Wyślij do nas swoje CV, lub list w butelce i twórz razem z nami Mobile Vikings!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Junior Customer Service Specialist - Fintech & Blockchain

Nowa
5 000 - 6 020 PLN
Kanga
Gdańsk
blockchain
kryptowaluty
komunikacja
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
5 000 - 8 500 PLN
Droplo.com
Wałbrzych
account manager
CRM
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

Nowa
dhosting.pl
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
SSL
język angielski
domeny
Nowa

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Grupa Komputronik
Poznań
konsultant
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista do telefonicznej obsługi klienta

Nowa
CAR NET
Kalisz
budowanie relacji
obsługa klienta
CRM
Nowa