Oferty
Social Media Expert
Nowa
Marketing

Social Media Expert

Wrocław
12 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
VikingCo Poland Sp. z o.o./ Mobile Vikings

VikingCo Poland Sp. z o.o./ Mobile Vikings

W Mobile Vikings, od 2013 roku jesteśmy kimś więcej niż operatorem komórkowym - tworzymy społeczność, która łączy ludzi o podobnych wartościach. Płyniemy ramię w ramię i robimy wszystko, by każdy Viking i ViQueen poczuli się częścią naszej załogi.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Hootsuite

Sprout Social

Google Analytics

Facebook Ads Manager

LinkedIn Campaign Manager

Opis stanowiska

Ahoj!

Rozglądasz się, gdzie by tu przycumować? Zostań częścią załogi Mobile Vikings – społecznościowego operatora komórkowego z Wrocławia. 

Płyniemy pod prąd już dobrych 11 lat, a razem z nami ponad 150 000 Vikingów. Do zespołu Awesomeness (serio, tak się nazywamy, bo marketing brzmi nudno) szukamy Social Media Experta, który w niejednym porcie pływał. 

Poruszasz się zwinnie w różnych obszarach socialowych? Widzisz siebie jako stratega, ale też mentora? Lubisz próbować nowych rzeczy i myślisz nieszablonowo? Jesteś proaktywnym wojownikiem, który szybko reaguje na to, co w sieci piszczy [RTM]?


Przeczytaj ogłoszenie do końca - sprawdź czy pasujemy do siebie i ślij swoje CV!


Obowiązki, czyli misje specjalne: 

1. Planowanie podboju internetu / Knucie wielkich planów:

  • Tworzenie i wdrażanie kompleksowych strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia obecności marki na platformach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter czy TikTok i nowych kanałów. 
  • Realizowanie celów marketingowych i biznesowych poprzez działania w social media.

2. Prowadzenie swojej bandy do chwały:

  • Koordynowanie i mentorowanie zespołu social media, zapewniając skuteczną współpracę i wysoką jakość pracy.
  • Współpraca z różnymi zespołami Mobile Vikings i podmiotami zewnętrznymi w celu realizacji strategii.

3. Stróżowanie nad królestwem contentu:

  • Nadzorowanie tworzenia angażujących, wysokiej jakości treści zgodnych z wizerunkiem marki (posty, filmy, stories…).
  • Weryfikacja i akceptacja kalendarzy publikacji.

4. Rozpracowywanie algorytmów rzeczywistości, czyli monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (engagement, zasięgi, CTR, ROI). Tworzenie raportów z wynikami i optymalizacja działań.

5. Zawiadywanie bitwą o serca odbiorców: 

  • Planowanie i prowadzenie płatnych kampanii w mediach społecznościowych (zarządzanie budżetem, targetowaniem i analizą wyników).
  • Doradztwo w zakresie influencer marketingu.

6. Opieka nad wirtualnym plemieniem:

  • Nadzór nad działaniami w zakresie zarządzania społecznością (np. szybkimi odpowiedziami na komentarze, wiadomości i recenzje).
  • Budowanie pozytywnych relacji z odbiorcami online i osobiście. 

7. Poszukiwacz technologicznego złota, czyli regularne aktualizowanie wiedzy na temat najnowszych trendów, narzędzi, praktyk. Poszukiwanie nowych możliwości zaangażowania i rozwoju na wschodzących platformach. 



Wymagania, czyli zestaw supermocy:

  • Karierowe trofea i blizny, czyli 5 lat mocnego doświadczenia w mediach społecznościowych, w tym w zarządzaniu zespołem i strategią.
  • Cyfrowe czary-mary:
  • Biegłość w obsłudze narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi (np. Hootsuite, Sprout Social) oraz platform analitycznych (np. Google Analytics 4, natywne statystyki platform).
  • Doświadczenie w prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych (Facebook Ads Manager, LinkedIn Campaign Manager).
  • Teamowa harmonia:
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zarządzania projektami.
  • Gotowość do spotkań w biurze z różnymi zespołami, kilka razy w tygodniu.
  • Papier na wiedzę, czyli mile widziane wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, komunikacji lub pokrewnej. 



Co znajdzie się w Twoim kufrze:

- współpraca w ramach umowy B2B (12 000 - 14 000 netto +VAT);

- okazja do podziwiania panoramy Wrocławia z naszego biura zlokalizowanego na 13. piętrze Grunwaldzki Center;

- możliwość korzystania z firmowej biblioteczki, kursów i szkoleń;

- zniżki do Viking Store’a na rogate ciuchy i gadżety;

- karta SIM lub eSIM za free;

- zgrana ekipa, z którą chce się pracować, a po pracy spędzać czas w tawernach, podróżować albo… tarzać się w błocie (co kto lubi).



Jak wygląda proces rekrutacji na łajbę Vikingów?

1. Wyślij CV - chcemy zobaczyć z jakiego lądu przybywasz.

2. Damy znać, czy jesteśmy sobie pisani w gwiazdach. Jeśli tak – zadzwonimy do Ciebie, by wprowadzić Cię w pozytywny vibe sieci ludzi, nie numerów i pogadać o oczekiwaniach. Jak nie jesteśmy, to też się dowiesz – warto być fair.

3. Jeśli zaiskrzy, dostaniesz zadanie rekrutacyjne, aby ocenić Twoje skille i „vikingowość”.

4. Zaprosimy Cię do biura na pogawędkę i jeśli runy nadal będą nam sprzyjać – dostaniesz wezwanie na pokład, a my przygotujemy się do godnego powitania Cię na naszym drakkarze.


12 000 - 14 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketingowiec w branży sportowej

Nowa
5 000 pln
AMP SOURCE Siulczyńska Sp. k.
Częstochowa
digital marketing
CapCut
e-mail marketing
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. Social Media

Nowa
6 850 - 9 500 pln
ARENART
Warszawa
pisanie tekstów reklamowych
media społecznościowe
social media
Nowa

Specjalista/ka ds. Social Mediów z jęz. niemieckim

Nowa
5 000 - 7 000 pln
Fenbro Sp. z.o.o.
Piaseczno
AI
Pinterest Ads
Adobe Photoshop
Nowa

Social Media Manager

Nowa
ASPIRED
Warszawa
język polski
copywriting
język angielski
Nowa

Social Media Specialist

Nowa
6 800 - 7 500 pln
APLAN MEDIA
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
kreatywność
copywriting
samodzielność
Nowa