Oferty
Manager Operacyjny Call Center
Nowa
Inne

Manager Operacyjny Call Center

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język niemiec

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

monitorowanie wskaźników wydajności

Salesforce

AI

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków


  • Odpowiedzialność za planowanie, zarządzanie i realizację projektów w obszarze call center,
  • Optymalizacja i rozwój procesów w celu zwiększenia efektywności i zadowolenia klientów,
  • Kierowanie i motywowanie zespołu call center oraz zapewnienie wysokiej jakości usług,
  • Tworzenie, monitorowanie i analiza wskaźników wydajności (KPI), zbieranie, sprawdzanie i analiza wskaźników ekonomicznych oraz tych specyficznych dla projektów,
  • Koordynacja i komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami,
  • Identyfikacja i przedstawienie krytycznych czynników sukcesu,
  • Merytoryczna i dyscyplinarna odpowiedzialność za kadrę kierowniczą oraz ich rozwój,
  • Planowanie, rozwój i zarządzanie działaniami up- i cross-sellingowymi,
  • Odpowiedzialność za koszty i rozwój sprzedaży projektu,
  • Identyfikacja innowacji technologicznych, ocena wykonalności i wdrożenie rozwiązań IT.


Nasze wymagania


  • Wykształcenie wyższe o profilu handlowo-finansowym,
  • Wieloletnie doświadczenie w branży call center, doświadczenie w sprzedaży,
  • Umiejętność zarządzania zmianą,
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie minimum C1-warunek konieczny,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  • Znajomość Salesforce i innych programów wykorzystywanych w call center - mile widziana,
  • Umiejętności i wiedza dotycząca technologii, takich jak narzędzia raportowe, infrastruktura IT i wdrażanie systemów do połączeń wirtualnych,
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami AI, takimi jak AI Voice Agents i innymi.
  • Doświadczenie w prezentacjach i moderowaniu spotkań będzie dodatkową zaletą,
  • Wysoka orientacja na usługi, klientów i serwis,
  • Umiejętność komunikacji i rozwiązywania konfliktów oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Orientacja na cele i wytrwałość oraz elastyczność i zdolność adaptacji,
  • Odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji,
  • Gotowość do podróży służbowych (zagranicznych).


To oferujemy


  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
  • Szeroki i elastyczny pakiet benefitów,
  • Możliwość pracy hybrydowej (Poznań).

Sprawdź podobne oferty pracy

Trader Praktykant

Nowa
Akademia Daytradingu
Gliwice
elastyczność
analiza
samodzielność
Nowa

Specjalista/ka ds. szkoleń i rozwoju

Nowa
Coral Travel Poland
Warszawa
język angielski
kreatywność
prezentacja
Nowa

Koordynator Bezpieczeństwa Informacji

Nowa
Asseco Data Systems
Szczecin
NIST Cybersecurity Framework
ISO/IEC 27001
DORA
Nowa

Specjalista Marki Dezynfeusz - czysta i dobrze płatna praca dodatkowa!

Nowa
2 000 - 4 000 pln
Better Service sp. z o.o. - Dezynfeusz
Wrocław
empatia
customer service
Nowa

PHP Drupal Developer

Nowa
18 000 - 22 000 pln
Britenet
Kielce
, Praca zdalna
Zdalnie
HTML
GIT
Bootstrap
Nowa