Młodszy Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
ZADANIA:
•Wsparcie dla klientów końcowych VW,
•Zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym,
•Rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
•Przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnegointerfejsu,
•Doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
•Korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).
OCZEKIWANIA:
•Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny,•Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 będzie zaletą,•Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego mile widziane,•Orientacja na klienta i duża empatia,•Dokładność i orientacja na szczegóły,•Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,•Dyspozycyjność (możliwa praca w soboty).
OFERUJEMY:
•Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
•Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
•Szeroki i elastyczny pakiet benefitów,
•Możliwość pracy w 100% zdalnej.
Młodszy Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Młodszy Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych