Volkswagen Group Services
Volkswagen Group Services Sp. z o.o. powstało w 2016 roku jako centrum kompetencji dla obszaru księgowości, z czasem stało się prężnie rozwijającą się spółką zatrudniającą ponad 800 osób. Wspieramy operacje biznesowe spółek koncernu Volkswagen w obszarach Finansów, Consultingu, IT, Zakupów, Logistyki i Techniki, a nasze portfolio – zarówno klientów jak i projektów stale się rozwija. Nasze główne biuro mieści się w centrum Poznania. Drugi oddział zlokalizowany jest w Toruniu. Oferujemy także pracę zdalną, więc u nas możesz pracować z każdego miejsca w Polsce, a dodatkowo – do 90 dni w roku – z wybranych krajów Unii Europejskiej.
ZADANIA:
• Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,
• Pisemne opracowywanie zapytań klientów w systemie CRM zgodnie ze specyfikacją instrukcji pracy,
• Zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
• Aktywne uczestnictwo w wymianie informacji w zespole,
• Wyjaśnianie niejasności w bieżących zapytaniach klientów.
OCZEKIWANIA:
• Dobra znajomość języka niemieckiego (min.B2) w mowie i piśmie,
• Dostępność 40 h tygodniowo,
• Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
• Orientacja na klienta,
• Skrupulatność, dokładność, koncentracja na szczegółach,
• Umiejętność pracy w zespole, dotrzymywanie terminów opracowywanych zapytań klientów,
• Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
• Proaktywna postawa.
OFERUJEMY:
• Płatny staż wraz z umową zlecenie na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia,
• Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
• Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
• Pracę hybrydową.
Rekomendowane oferty