Kierownik ds. Obsługi Klienta

7 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Gęsia 5, Lublin

Vosti Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna
7 000 - 11 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami
zarządzanie zespołem
Analiza Danych
Automatyzacje
strategiczne planowanie
praca na danych
customer service

Znajomość języków

Polski: A1

Opis stanowiska

Vosti działa w branży odnawialnych źródeł energii oraz kompleksowej termomodernizacji budynków już od 8 lat. Grono naszych klientów liczy aż 14 000. Pomagamy klientom indywidualnym i firmom ograniczać koszty energii i poprawiać efektywność energetyczną. Oferujemy m.in. instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii, kotły na pellet, piece zgazowujące drewno oraz stolarkę okienno-drzwiową. Wspieramy klientów również w realizacji inwestycji w ramach programów dotacyjnych.


Naszą misją jest pomaganie klientom osiągać efektywność energetyczną i komfort, oferując usługi w pełnym zakresie od doradztwa energetycznego, wsparcie w uzyskaniu dotacji, wysokiej jakości montaż, aż po obsługę posprzedażową i serwis.


Obecnie rozwijamy dział Contact Center, który wymaga uporządkowania i optymalizacji. Szukamy osoby, która zaprojektuje skuteczny system pracy oparty na danych, automatyzacji i wysokiej jakości obsługi, a jednocześnie będzie aktywnie uczestniczyć w codziennych działaniach zespołu.


Twoje obowiązki:

  • Zarządzanie działem Contact Center i zespołem konsultantów

  • Budowa i wdrażanie efektywnego systemu pracy opartego na danych i KPI

  • Porządkowanie, segmentacja i analiza baz klientów (adresy, regiony, status kontaktu)

  • Planowanie działań kontaktowych i umawiania spotkań w określonych regionach

  • Automatyzacja procesów infolinii (IVR, chatboty, narzędzia wspierające sprzedaż)

  • Optymalizacja procesów oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających skuteczność kontaktów i sprzedaży

  • Tworzenie i testowanie skryptów rozmów sprzedażowych oraz standardów obsługi

  • Aktywna praca operacyjna z zespołem i wsparcie w realizacji celów sprzedażowych

  • Analiza wyników, raportowanie i wdrażanie działań usprawniających

  • Współpraca z działami sprzedaży, marketingu i operacyjnymi

Nasze wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Kierownika lub Managera Contact Center

  • Praktyka w budowie i optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych

  • Znajomość systemów CRM i narzędzi automatyzacji infolinii

  • Umiejętność analizy danych, raportowania i budowania KPI

  • Doświadczenie w pisaniu i wdrażaniu skryptów rozmów sprzedażowych

  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz gotowość do samodzielnego działania

  • Samodzielność, odpowiedzialność i zorientowanie na wyniki

Mile widzane:

Doświadczenie w branży OZE, grzewczej lub termomodernizacyjnej

To oferujemy:

  • Wynagrodzenie z częścią stałą i premiową zależną od wyników

  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B - forma współpracy do uzgodnienia

  • Realny wpływ na rozwój działu i wdrażane rozwiązania

  • Możliwość wdrażania automatyzacji i nowych narzędzi pracy

  • Swobodę w organizacji pracy i kształtowaniu zespołu

  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonej kadry

  • Benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami
zarządzanie zespołem
Analiza Danych
Automatyzacje
strategiczne planowanie
praca na danych
customer service

Znajomość języków

Polski: A1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.11.2025

Kierownik ds. Obsługi Klienta

7 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Gęsia 5, Lublin

Vosti Sp. z o.o.

7 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest _jest Vosti Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością _____ z siedzibą w ____Lublinie___, ul. __Gę... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.