Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Obsługa klienta

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Obsługa klienta

aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk

Wakacje.pl

Pełny etat
UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
sprzedaż

Opis stanowiska

O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?

Jesteśmy organizacją, która od 25 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!


Kim jesteśmy i jak pracujemy?

W naszej pracy stawiamy na ciągły rozwój, innowacyjność oraz współpracę. Łącząc technologię z partnerskim podejściem, budujemy trwałe relacje z naszymi Klientami.

W tej roli będziesz zajmować się kompleksową obsługą rezerwacji turystycznych po ich zakupie. Pomagasz, rozwiązujesz, wyjaśniasz, a czasem po prostu dajesz poczucie, że ktoś czuwa. Nie sprzedajesz marzeń - Ty dbasz o szczegóły i komfort Klienta na wakacjach.


W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:

  • Kompleksową obsługę Klientów w zakresie zakupionych usług turystycznych zarówno telefonicznie, jak i mailowo,

  • Dosprzedaż usług dodatkowych zwiększających komfort i bezpieczeństwo wypoczynku Klientów,

  • Aktywny udział w budowaniu doświadczeń Klientów oraz odpowiedź na bieżące potrzeby.


Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w tym pewności siebie w prowadzeniu rozmów telefonicznych,

  • Praktycznej znajomości obsługi komputera m.in. korzystania ze skrótów klawiszowych, wyszukiwarki Google oraz pakietu MS Office,

  • Dyspozycyjności: min. 130 h/miesiąc, a w okresie maj-wrzesień 160 h/miesiąc, a także gotowości do pracy w systemie zmianowym obejmującym weekendy i święta. Nasze godziny pracy to standardowo 8:00-16:00 i 15:00-23:00, a w okresie maj- wrzesień 7:00-15:00 i 15:30-23:30,

  • Wykształcenia min. średniego i bycia osobą niekaraną.


Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w branży turystycznej lub/i Call Center,

  • Znajomość języków obcych na poziomie B2 np. j. angielski, j. niemiecki, j. ukraiński lub j. rosyjski.


Oferujemy:

Bezpieczeństwo i komfort pracy:

  • Zatrudnienie na umowie zlecenie ze stawką podstawową 33,20 zł brutto za godzinę,

  • Doceniamy zaangażowanie, dlatego możesz liczyć na premię za wyniki sięgającą nawet do 1600 zł. miesięcznie, uzależnioną od efektywności i sezonu,

  • Wsparcie doświadczonych Managerów i kolegów z zespołu w codziennej pracy,

  • Praca zdalna - wraz z upływem czasu, doceniając Twoje zaangażowanie i efektywność, dajemy Ci możliwość pracy z dowolnego miejsca w Polsce,

  • Aby ułatwić Ci dobry start i wesprzeć Twój rozwój, oferujemy szkolenie wdrożeniowe (10 dni roboczych) w naszym biurze w Gdańsku. To obowiązkowy, ale przyjazny etap, który pomoże Ci zrozumieć, jak działamy i poczuć się swobodnie w nowym środowisku.


Rozwój w ramach organizacji:

  • Przejrzysta ścieżka awansu umożliwiająca podnoszenie kwalifikacji.


All inclusive dla Pracownika:

  • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,

  • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),

  • Pakiet szkoleń i webinarów wspierających rozwój zawodowy i osobisty,

  • Zniżki na wybrane usługi oferowane przez Wakacje.pl dla pracowników i ich rodzin​,

  • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,

  • Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,

  • Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: InstagramLinkedInTiktokFacebook,

  • Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,

  • Swobodny dress code.

Gotowy/a, by dołączyć do zespołu z #travelmindset? Czekamy na Ciebie! 

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
sprzedaż

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.11.2025

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Podsumowanie oferty

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)

aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk

Wakacje.pl

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administrator danych osobowych Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wakacje.pl S.A. z siedzibą w Gdańsku (dalej: my). Możesz się z ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.