Zadania do wykonania:
- klasyfikowanie i rekomendowanie briefów do realizacji
- samodzielne planowanie i zarządzanie powierzonymi projektami new bizowymi
- organizowanie zespołu dostosowanego do konkretnego projektu
- codzienna koordynacja zadań (współpraca z działem kreacji, strategii, new biz, legal)
- przygotowywanie dokumentów projektowych (prezentacji, wycen, harmonogramów, specyfikacji, umów z klientami i dostawcami, zleceń)
- koordynacja procesu przetargowego
- zarządzanie budżetem, zakresem i czasem projektów
Poszukujemy Cię jeśli posiadasz:
- min. 2-letnie doświadczenie w koordynacji projektów w agencji marketingowej lub domu produkcyjnym
- mile widziane doświadczenie jako np. traffic lub producent
- podstawową wiedzę z zakresu strategii marketingowej
- znajomość rynku ATL/BTL i/lub Digital
- umiejętność efektywnej organizacji pracy
- sumienność, dokładność i terminowość
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów
- znajomość języka angielskiego min. B2
- bardzo dobrą znajomość Pakietu Office
Dajemy w zamian:
- pracę na projektach 360 stopni
- szkolenia wewnętrzne
- możliwości rozwoju przy współtworzeniu ciekawych projektów