Oferty
Samodzielny i zaangażowany ADS Specjalista
Nowa
Marketing

Samodzielny i zaangażowany ADS Specjalista

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Google Ads

Facebook Ads

analiza

B2B marketing

ChatGPT

copywriting

digital marketing

Mile widziane

Agile

badanie rynku

content marketing

AI

e-mail marketing

empatia

Google Analytics

Google Search Console

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz wrażenie, że za każdy nieudany wynik kampanii obwinia się wyłącznie ADS, zamiast rzetelnie przeanalizować, co w całym procesie poszło źle, dlatego chcesz wreszcie znaleźć firmę, w której nie szuka się winnych, tylko rozwiązań i wspólnie wyciąga wnioski na przyszłość?


Największy fun w marketingu czerpiesz z holistycznego podejścia do projektów i walidowania wyników z działem sprzedaży, ale obecna firma ogranicza Twoją pracę do klepania ADS w wąskim obszarze, więc szukasz miejsca, które pozwoli Ci blisko współpracować z biznesem i da Ci większe możliwości do rozwoju w digital marketingu?


Frustruje Cię, że Twoje stanowisko jest sprowadzane do roli „odpalacza kampanii”, z narzuconą presją na wyniki, ale bez realnego udziału w planowaniu i rozwijaniu całego lejka sprzedażowego, dlatego szukasz organizacji, w której zyskasz większy wpływ na długofalową, przemyślaną strategię i będziesz realizować cele oparte na liczbach, a nie wyssane z palca?


Przejadła Ci się już rola “rzeźbiarza” i kombinowanie na sztywno narzuconych i/lub niewystarczających budżetach, więc szukasz nowego miejsca, w którym zyskasz rozsądny budżet i wolną rękę w jego wykorzystaniu, dzięki czemu wreszcie przeprowadzisz pełnowartościowe testy i pokażesz, na co naprawdę Cię stać?


Nie możesz już znieść środowiska, w którym każda najmniejsza zmiana reklam wymaga pięciu akceptacji, a reszta zespołu, zamiast sobie pomagać, knuje intrygi niczym z House of Cards, dlatego szukasz zmiany i chcesz dołączyć do zespołu, który gra do jednej bramki, a we współpracy stawia na autentyczność i swobodną atmosferę?


Irytuje Cię, że procesy decyzyjne w Twojej firmie mają chyba ograniczoną liczbę tokenów, ponieważ trwają tak długo, że hamują jakąkolwiek inicjatywę i chęć do działania, dlatego czas na zmianę otoczenia na takie, które pracuje dynamicznie, docenia zaangażowanie i skuteczne narzędzia i wdraża je, gdy tylko pojawi się taka potrzeba?


A może po prostu czujesz, że z każdym dniem praca dłuży Ci się jeszcze bardziej, a kampanie nie dają Ci już frajdy i możliwości eksperymentowania, dlatego chcąc uniknąć wypalenia szukasz dla siebie nowego miejsca, w którym na nowo poczujesz głód wyniku, pracując na niego z zespołem, który zaraża pasją i zaangażowaniem?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy samodzielnego i zaangażowanego ADS Specjalisty 🔥


Samodzielnego, ponieważ sprawczość i swoboda w doborze i optymalizowaniu kampanii pozwolą Ci czerpać maksymalną satysfakcję z osiąganych wyników i z współpracy z wspierającym zespołem.


Zaangażowanego, ponieważ testowanie, optymalizowanie kampanii i podnoszenie wyników będzie dla Ciebie tym łatwiejsze i bardziej naturalne, im silniejszy będzie entuzjazm, z jakim podejdziesz do współpracy. Innymi słowy: jeśli potrafisz się zaangażować i grać zespołowo, co do reszty się dogadamy 🤝


Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?


W wielkim skrócie: jako jedyna firma w Polsce rozwijamy rynek drukarek ściennych dostarczając klientom sprzęt i pomagając od A do Z rozpocząć biznes na tym wciąż dziewiczym rynku. Zapotrzebowanie na druk ścienny w Polsce i w Europie jest olbrzymie, a my jesteśmy jedynym dystrybutorem, który “zjadł zęby” i popełnił wszystkie możliwe błędy obsługując klientów docelowych samodzielnie. Z tego powodu łatwo jest nam skalować sprzedaż, ponieważ pomagamy, doradzamy i budujemy biznesy innym 🎞️


W praktyce oznacza to, że kampanie leadowe, które uruchomisz będą dotyczyć produktu, który jest wartościowy, jakościowy, bezkonkurencyjny, nie walczy ceną i mamy na niego wyłączność. W komunikacji nie koloryzujemy rzeczywistości: skupiamy się na budowaniu rynku, edukowaniu i wprowadzaniu klientów “krok po kroku” w biznes drukarek ściennych, dlatego w uruchomionych kampaniach nikogo do niczego nie będziesz przekonywać na siłę.


Poza tym, że będziesz generować leady dla produktu, który sam się broni, pracę ułatwi Ci również zespołowe podejście, dzięki któremu wszyscy gramy do jednej bramki. Zyskasz więc swobodę w doborze kanałów, budżetów i ustawień kampanii - przecież znasz się na swojej robocie lepiej niż inni, dlatego nikomu nie musisz się z niej tłumaczyć zwłaszcza, jeśli wyniki będą się zgadzać. Z drugiej strony, gdy tylko będziesz potrzebować wsparcia lub konsultacji, na ratunek pośpieszą zarówno: doświadczony szef marketingu i Twój bezpośredni przełożony (Krzysiek), pełna pomysłów content specjalistka (Ania), energiczni i zawsze pozytywnie nastawieni właściciele wall printers (Rafał i Mateusz), których wizerunek wykorzystasz w kampaniach leadowych oraz każda inna osoba w firmie, której pomocy będziesz potrzebować (wszyscy gramy do jednej bramki 🥅).


Twoje kampanie będą kluczowym ogniwem naszej strategii sprzedażowej, dlatego docelowo otrzymasz wolną rękę w prowadzeniu i kierowaniu komunikacją w mediach społecznościowych w taki sposób, aby sprzyjała ona poprawianiu wyników kampanii i budowała zaufanie klientów do firmy.

Ponadto, sam proces optymalizowania kampanii będzie dla Ciebie naturalny, ponieważ naszą strategię realizujemy w cyklu Deminga - pracujemy na tablicach PDCA, dzięki czemu prościej będzie Ci identyfikować przyczyny niezadowalających wyników, wyciągać wnioski z analityki i wdrażać rozwiązania naprawcze w kampaniach 🔧.


Co ważne: drukarki ścienne to segment, który wciąż się rozwija, dlatego nie musisz znać się na branży. Gdy dołączysz do zespołu, w pierwszych dniach zaangażujemy Cię w serię wdrożeń z całym teamem, dzięki którym poznasz firmę i rynek. Jeżeli posiadasz już doświadczenie w marketingu B2B, zdecydowanie łatwiej będzie Ci zrozumieć nasz sposób działania.


Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz i w jaki sposób do tej pory prowadziliśmy marketing, rekomenduję Ci zajrzeć na nasz kanał YouTube: https://www.youtube.com/@wall_printers


Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ zajmiesz się:

  • konfiguracją i uruchomieniem kampanii (głównie Google ADS, Meta ADS, TikTok ADS, YouTube ADS; inne Social ADS - w zależności od kampanii i grupy docelowej),
  • opracowaniem treści do kampanii,
  • ustaleniem i alokacją budżetów,
  • konfiguracją niezbędnej analityki,
  • monitorowaniem wskaźników oraz analizą wyników,
  • testowaniem i wdrażaniem zmian,
  • tworzeniem i zarządzaniem strukturą kont reklamowych,
  • współpracą przy opracowaniu grup docelowych, lejków sprzedażowych i strategii kampanii,
  • koordynowaniem współpracy z podwykonawcą (graficy przygotowujący kreacje reklamowe).


Za zadania takie, jak:

  • opracowanie ogólnej strategii działania,
  • pisanie scenariuszy do filmów oraz treści innego typu,
  • prowadzenie i zarządzanie SoMe*,
  • monitoring i odpowiadanie na komentarze w SoMe,
  • nagrywanie i montaż filmów,
  • SEO,
  • koordynowanie współpracy z podwykonawcami,
  • sprzedaż,
  • obsługa klienta,
  • sprawy techniczne

odpowiedzialne są w firmie inne osoby lub podwykonawcy. Dzięki temu zyskasz czas niezbędny do realizowania celów, które wspólnie określimy i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przynosić Ci satysfakcji i leadów.


* tym obszarem zajmuje się ktoś inny, natomiast jeśli docelowo będziesz czuć się na siłach i uznasz, że chcesz go przejąć, aby SoMe lepiej współgrały z Twoimi kampaniami i budowały ich skuteczność, dostaniesz od nas pełne wsparcie i zielone światło do działania.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Wolną rękę w doborze i wykorzystaniu platform reklamowych oraz ustalaniu budżetu z jednoczesnym wsparciem całego zespołu w podejmowanych krokach,
  • Autonomię w działaniu i zaufanie do Twoich kompetencji,
  • Wpływ na ogólną strategię sprzedażowo-marketingową,
  • Regularny feedback ze strony działu sprzedaży, który ułatwi Ci optymalizowanie kampanii,
  • Sensowne budżety reklamowe do dyspozycji,
  • Dobrą zabawę z wspólnego szukania niestandardowych możliwości pozyskania nowych klientów,
  • Bezkonkurencyjny produkt i wyłączność na jego dystrybucję, co może ułatwić generowanie leadów 🪄,
  • Realny wpływ na biznesowy rozwój dojrzałego projektu, którym z chęcią pochwalisz się znajomym i rodzinie,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju w marketingu,
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą 💫,
  • Serdeczność, zgranie i wsparcie całego zespołu, które sprawią, że poczujesz się w firmie jak w gronie rodziny lub świetnych znajomych (rozwijamy ambitny projekt zachowując przy tym zdrowe relacje między sobą),
  • Silne nastawienie organizacji na zdrowe relacje, mierzalność, wyniki i szukanie rozwiązań (“nie” dla uznaniowości, polityki, faworyzowania i szukania winnych),
  • Określony zakres obowiązków, proste zasady współpracy i jasna hierarchia w firmie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci wdrożyć się w organizację,
  • Skrócony proces decyzyjny (nie czekamy, nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,
  • Otwartość na korzystanie i testowanie narzędzi AI,
  • Przemyślane wdrożenie w organizację (onboarding) oraz zaznajomienie Cię z powstającym, perspektywicznym rynkiem drukarek ściennych,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Płatne dni wolne na B2B,
  • Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne podejście do godzin pracy (każdy musi czasem załatwić coś na mieście lub zrobić pranie),
  • Zarządzanie kampaniami w godzinach pracy (bez obaw: pracujemy pon-pt 8-16 - nie uruchamiamy kampanii późnymi wieczorami lub na weekendach)
  • Codzienną pracę zorganizowaną w narzędziu Monday, w oparciu o sprinty oraz tablice PDCA 📑,
  • Spotkania i imprezy integracyjne.


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii ADS pod kątem generowania leadów (co najmniej 3 lata doświadczenia z różnymi platformami reklamowymi) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń kampanii 💡,
  • Doświadczenie agencyjne i/lub freelancerskie (co najmniej 1 rok doświadczenia),
  • Doświadczenie w pracy z klientem B2B (co najmniej 1 rok doświadczenia),
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii z budżetem miesięcznym 30k PLN+,
  • Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi do zarządzania reklamą, np.  Business Manager Meta ADS, Google ADS Editor,
  • Umiejętność korzystania z innych platform reklamowych, np. Tik Tok ADS,
  • Umiejętność analizy danych w Google ADS i Google Analytics,
  • Umiejętność nadzorowania przygotowania kreacji graficznych do kampanii (podstawowa znajomość zasad UX),
  • Empatia i umiejętność pracy na insightach konsumenckich 🎯;
  • Samodzielność oraz umiejętność wyciągania wniosków,
  • Silne nastawienie na osiąganie wyników, współpracę zespołową i samorozwój,
  • Doświadczenie w pracy na narzędziach do organizowania pracy, np. Monday, Asana, Jira, ClickUp lub innym,
  • Dobra organizacji pracy, zadaniowość oraz terminowość,
  • Chęć holistycznego poszerzania wiedzy marketingowej,
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści,
  • Dobra znajomość języka polskiego,
  • Znajomość zasad copywritingu,
  • Podstawowe doświadczenie i chęć rozwoju w obszarze AI,
  • Znajomość języka angielskiego (C1/B2),
  • Własny sprzęt do pracy,
  • Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych (bardzo mile widziane),
  • Podstawowa znajomość narzędzi, tj. Google Merchant Center, Google Tag Manager, Google Data Studio (mile widziane),
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketing automation / e-mail marketing / marketing afiliacyjny (mile widziane),
  • Doświadczenie w sprzedaży lub współpracy ze sprzedażą (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (usystematyzowana rozmowa, ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1-2 dni roboczych po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (Google Meet). Poznajesz szefa marketingu, Krzyśka oraz Anię, która w wall printers odpowiada za content. Zadajecie sobie wzajemnie pytania, aby lepiej się poznać. Sprawdzacie, czy nadajecie na tym samych falach  🤝
  6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu 2-3 dni po spotkaniu/zrobieniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem📱
  8. Rozmawiamy o szczegółach i przedstawiamy naszą propozycję współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

PPC Specialist

Nowa
8 470 - 10 650 PLN
Bluerank Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
SEM
Google Ads
Google Analytics
Nowa

Performance Specialist (Google Ads & Meta Ads) - praca zdalna

Nowa
6 000 - 8 000 PLN
Webleaders - Agencja Digital Marketingu
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Canva
Google Tag Manager
Google Analytics
Nowa

Digital Marketing Manager

Nowa
enterploy
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
LinkedIn Ads
Google Analytics
Nowa

Meta Ads Specialist - Praca Zdalna

Nowa
6 500 - 9 500 PLN
digitalk
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
analiza
Google Analytics
Nowa

Specjalista ds. Marketingu Performance

Nowa
6 000 - 11 000 PLN
LIFE BALANCE CONGRESS SP. Z O. O.
Ząbki
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Google Ads
język angielski
Nowa