Masz wrażenie, że za każdy nieudany wynik kampanii obwinia się wyłącznie ADS, zamiast rzetelnie przeanalizować, co w całym procesie poszło źle, dlatego chcesz wreszcie znaleźć firmę, w której nie szuka się winnych, tylko rozwiązań i wspólnie wyciąga wnioski na przyszłość?
Największy fun w marketingu czerpiesz z holistycznego podejścia do projektów i walidowania wyników z działem sprzedaży, ale obecna firma ogranicza Twoją pracę do klepania ADS w wąskim obszarze, więc szukasz miejsca, które pozwoli Ci blisko współpracować z biznesem i da Ci większe możliwości do rozwoju w digital marketingu?
Frustruje Cię, że Twoje stanowisko jest sprowadzane do roli „odpalacza kampanii”, z narzuconą presją na wyniki, ale bez realnego udziału w planowaniu i rozwijaniu całego lejka sprzedażowego, dlatego szukasz organizacji, w której zyskasz większy wpływ na długofalową, przemyślaną strategię i będziesz realizować cele oparte na liczbach, a nie wyssane z palca?
Przejadła Ci się już rola “rzeźbiarza” i kombinowanie na sztywno narzuconych i/lub niewystarczających budżetach, więc szukasz nowego miejsca, w którym zyskasz rozsądny budżet i wolną rękę w jego wykorzystaniu, dzięki czemu wreszcie przeprowadzisz pełnowartościowe testy i pokażesz, na co naprawdę Cię stać?
Nie możesz już znieść środowiska, w którym każda najmniejsza zmiana reklam wymaga pięciu akceptacji, a reszta zespołu, zamiast sobie pomagać, knuje intrygi niczym z House of Cards, dlatego szukasz zmiany i chcesz dołączyć do zespołu, który gra do jednej bramki, a we współpracy stawia na autentyczność i swobodną atmosferę?
Irytuje Cię, że procesy decyzyjne w Twojej firmie mają chyba ograniczoną liczbę tokenów, ponieważ trwają tak długo, że hamują jakąkolwiek inicjatywę i chęć do działania, dlatego czas na zmianę otoczenia na takie, które pracuje dynamicznie, docenia zaangażowanie i skuteczne narzędzia i wdraża je, gdy tylko pojawi się taka potrzeba?
A może po prostu czujesz, że z każdym dniem praca dłuży Ci się jeszcze bardziej, a kampanie nie dają Ci już frajdy i możliwości eksperymentowania, dlatego chcąc uniknąć wypalenia szukasz dla siebie nowego miejsca, w którym na nowo poczujesz głód wyniku, pracując na niego z zespołem, który zaraża pasją i zaangażowaniem?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:
🔥 Szukamy samodzielnego i zaangażowanego ADS Specjalisty 🔥
Samodzielnego, ponieważ sprawczość i swoboda w doborze i optymalizowaniu kampanii pozwolą Ci czerpać maksymalną satysfakcję z osiąganych wyników i z współpracy z wspierającym zespołem.
Zaangażowanego, ponieważ testowanie, optymalizowanie kampanii i podnoszenie wyników będzie dla Ciebie tym łatwiejsze i bardziej naturalne, im silniejszy będzie entuzjazm, z jakim podejdziesz do współpracy. Innymi słowy: jeśli potrafisz się zaangażować i grać zespołowo, co do reszty się dogadamy 🤝
Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?
W wielkim skrócie: jako jedyna firma w Polsce rozwijamy rynek drukarek ściennych dostarczając klientom sprzęt i pomagając od A do Z rozpocząć biznes na tym wciąż dziewiczym rynku. Zapotrzebowanie na druk ścienny w Polsce i w Europie jest olbrzymie, a my jesteśmy jedynym dystrybutorem, który “zjadł zęby” i popełnił wszystkie możliwe błędy obsługując klientów docelowych samodzielnie. Z tego powodu łatwo jest nam skalować sprzedaż, ponieważ pomagamy, doradzamy i budujemy biznesy innym 🎞️
W praktyce oznacza to, że kampanie leadowe, które uruchomisz będą dotyczyć produktu, który jest wartościowy, jakościowy, bezkonkurencyjny, nie walczy ceną i mamy na niego wyłączność. W komunikacji nie koloryzujemy rzeczywistości: skupiamy się na budowaniu rynku, edukowaniu i wprowadzaniu klientów “krok po kroku” w biznes drukarek ściennych, dlatego w uruchomionych kampaniach nikogo do niczego nie będziesz przekonywać na siłę.
Poza tym, że będziesz generować leady dla produktu, który sam się broni, pracę ułatwi Ci również zespołowe podejście, dzięki któremu wszyscy gramy do jednej bramki. Zyskasz więc swobodę w doborze kanałów, budżetów i ustawień kampanii - przecież znasz się na swojej robocie lepiej niż inni, dlatego nikomu nie musisz się z niej tłumaczyć zwłaszcza, jeśli wyniki będą się zgadzać. Z drugiej strony, gdy tylko będziesz potrzebować wsparcia lub konsultacji, na ratunek pośpieszą zarówno: doświadczony szef marketingu i Twój bezpośredni przełożony (Krzysiek), pełna pomysłów content specjalistka (Ania), energiczni i zawsze pozytywnie nastawieni właściciele wall printers (Rafał i Mateusz), których wizerunek wykorzystasz w kampaniach leadowych oraz każda inna osoba w firmie, której pomocy będziesz potrzebować (wszyscy gramy do jednej bramki 🥅).
Twoje kampanie będą kluczowym ogniwem naszej strategii sprzedażowej, dlatego docelowo otrzymasz wolną rękę w prowadzeniu i kierowaniu komunikacją w mediach społecznościowych w taki sposób, aby sprzyjała ona poprawianiu wyników kampanii i budowała zaufanie klientów do firmy.
Ponadto, sam proces optymalizowania kampanii będzie dla Ciebie naturalny, ponieważ naszą strategię realizujemy w cyklu Deminga - pracujemy na tablicach PDCA, dzięki czemu prościej będzie Ci identyfikować przyczyny niezadowalających wyników, wyciągać wnioski z analityki i wdrażać rozwiązania naprawcze w kampaniach 🔧.
Co ważne: drukarki ścienne to segment, który wciąż się rozwija, dlatego nie musisz znać się na branży. Gdy dołączysz do zespołu, w pierwszych dniach zaangażujemy Cię w serię wdrożeń z całym teamem, dzięki którym poznasz firmę i rynek. Jeżeli posiadasz już doświadczenie w marketingu B2B, zdecydowanie łatwiej będzie Ci zrozumieć nasz sposób działania.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz i w jaki sposób do tej pory prowadziliśmy marketing, rekomenduję Ci zajrzeć na nasz kanał YouTube: https://www.youtube.com/@wall_printers
Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️♂️
To ważne, ponieważ zajmiesz się:
Za zadania takie, jak:
odpowiedzialne są w firmie inne osoby lub podwykonawcy. Dzięki temu zyskasz czas niezbędny do realizowania celów, które wspólnie określimy i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przynosić Ci satysfakcji i leadów.
* tym obszarem zajmuje się ktoś inny, natomiast jeśli docelowo będziesz czuć się na siłach i uznasz, że chcesz go przejąć, aby SoMe lepiej współgrały z Twoimi kampaniami i budowały ich skuteczność, dostaniesz od nas pełne wsparcie i zielone światło do działania.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Na czym nam zależy:
Etapy rekrutacji:
Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Rekomendowane oferty