Zorganizowany i dowożący Marketing Projects Coordinator 🔥
Nowa
Marketing

Zorganizowany i dowożący Marketing Projects Coordinator 🔥

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

zarządzanie projektami

marketing

account manager

AI

digital marketing

zarządzanie zespołem

Agile

Mile widziane

B2B marketing

B2B

ChatGPT

Claude AI

empatia

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz już po dziurki w nosie sytuacji, w której spinasz projekty, dowozisz co trzeba, a na koniec i tak lądują u Ciebie kolejne “śmieciowe tematy”, dlatego szukasz dla siebie nowego miejsca, w którym Twoja wszechstronność zostanie doceniona, a nowe wyzwania będą dla Ciebie prawdziwą szansą do dalszego rozwoju w marketingu?


Frustruje Cię ograniczone zaufanie i nieograniczona odpowiedzialność, którymi darzą Cię przełożeni w Twoich projektach, dlatego pora na zmianę firmy na taką, w której dobierzesz zarówno zespół, podejście do działania, a Twoja samodzielność w podejmowaniu decyzji i problem-solving spotkają się wyłącznie z pozytywnym odbiorem i aprobatą?


Masz już dość niezdrowego środowiska, w którym każdy błąd oznacza szukanie winnego i rozliczanie, a chcesz trafić do miejsca, gdzie dobra atmosfera bliskich znajomych łączy się z transparentnym i konstruktywnym naprawianiem błędów oraz zapobieganiem kolejnym?


Jesteś zdania, że dobry pomysł bez wdrożenia jest niczym, ale środowisko, w którym funkcjonujesz chyba uważa inaczej, ciągle zmieniając priorytety, marnując czas na dziesiątki niepotrzebnych spotkań i skupiając się na gaszeniu pożarów, a nie rozwiązaniach, dlatego szukasz dla siebie nowej organizacji, w której zyskasz przestrzeń do wdrażania pomysłów i walidowania, czy rzeczywiście są dobre?


Wiesz już, że nie chcesz być trybikiem ani specjalistą od jednego guzika, ale w obecnym miejscu nie masz ani projektów, ani ludzi, od których możesz się realnie uczyć się holistycznego podejścia, dlatego szukasz nowego zespołu, który da Ci pełną odpowiedzialność i wsparcie od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, jak robić dobry marketing? 


Ile jeszcze tygodni zamierzasz udawać, że kolejny projekt to „ważna inicjatywa”, jeżeli kilka poprzednich zostało uwalonych bez zapowiedzi, skoro dobrze wiesz, że potrzebujesz środowiska, w którym zaangażujesz się w projekty ważne dla wszystkich i przez wszystkich będą one traktowane na poważnie?


A może po prostu masz dość tłumaczenia innym, dlaczego AI mogłoby zaoszczędzić godziny pracy, skoro nikt i tak nie ma odwagi nic z tym zrobić, dlatego chcesz wejść do nowej organizacji, w której AI to codzienność, eksperymenty są mile widziane, a dobre pomysły skutecznie wdraża się w życie?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy zorganizowanego i dowożącego Marketing Projects Coordinatora 🔥


Zorganizowanego, bo jeżeli będziesz trzymać porządek w zadaniach i projektach oraz prowadzić je systematycznie, zespół odwdzięczy Ci się zaufaniem oraz pełnym zaangażowaniem, a do tego będziesz dostawać coraz większą przestrzeń do samodzielnego prowadzenia kolejnych, ambitniejszych inicjatyw marketingowych.


Dowożącego, ponieważ jeżeli będziesz pierwszą osobą w firmie, której będzie zależeć na “pchaniu” tematów do przodu, to szybko zyskasz zaufanie, pełną swobodę w działaniu, a przy okazji zbudujesz wartościowe, koleżeńskie relacje, dzięki którym wspólna praca będzie dawać Ci dużo funu i satysfakcji.

Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?


W wielkim skrócie: jako jedyna firma w Polsce rozwijamy rynek drukarek ściennych dostarczając klientom sprzęt i pomagając od A do Z rozpocząć biznes na tym wciąż dziewiczym rynku. Zapotrzebowanie na druk ścienny w Polsce i w Europie jest olbrzymie, a my jesteśmy jedynym dystrybutorem, który “zjadł zęby” i popełnił wszystkie możliwe błędy obsługując klientów docelowych samodzielnie. 


Z tego powodu łatwo jest nam skalować sprzedaż, ponieważ pomagamy, doradzamy i budujemy biznesy innym. Produkt jest wartościowy, jakościowy, bezkonkurencyjny, nie walczy ceną i mamy na niego wyłączność. Chcąc w pełni wykorzystać ten potencjał, uruchamiamy i testujemy wiele inicjatyw, wdrażamy innowacyjne rozwiązania i budujemy marketing na topowym poziomie, aby zdominować rynek, co niesie za sobą potrzebę dobrego zarządzania wewnątrz firmy 🧩.


W praktyce oznacza to, że projekty, które poprowadzisz, nie będą przypadkowymi pomysłami, ale strategicznie przemyślanymi elementami większej układanki, w których będziesz widzieć sens i konsekwencję, a Twoje zaangażowanie będzie się przekładać wprost na biznesowy rozwój całej firmy.


Poprowadzisz projekty wynikające ze strategii marketingowej przyjętej przez doświadczonego szefa marketingu wall printers, Krzyśka, który - jako Twój bezpośredni przełożony - będzie stopniowo oddawać Ci do prowadzenia kolejne obszary marketingu firmy, będąc przy tym dla Ciebie bieżącym wsparciem merytorycznym, ale także z czasem - jeśli tylko wykażesz gotowość - będzie przekazywał Ci coraz większą autonomię w działaniu. Dzięki temu Ty staniesz się jego “prawą ręką” i zyskasz swobodę oraz sprawczość, a on przestrzeń do pracy strategicznej. Win-win 🤝.


Dowożenie codziennych zadań i projektów będzie dla Ciebie o tyle łatwiejsze i przyjemniejsze, że będziesz tu współpracować z zespołem topowych, zaangażowanych speców w swoich specjalizacjach marketingowych. Swoim holistycznym podejściem nie raz zaskoczy Cię nasza content manager - Ania, z satysfakcją będziesz czerpać z bogatego doświadczenia Social Media Koordynatorki - Magdy, w kampaniach ADS będziesz ze spokojem polegać na inicjatywie i biegłości Marty, a w obszarze wideo za każdym razem spotkasz się z profesjonalizmem i kreatywnością Maćka. Poza tym, gdy tylko będziesz potrzebować innego typu wsparcia lub konsultacji, na ratunek pośpieszą zarówno właściciele wall printers - Rafał i Mateusz, jak i każda inna osoba w firmie, której pomocy będziesz potrzebować (wszyscy gramy tu do jednej bramki 🥅).


Do współpracy podchodzimy w sposób rozsądny, realistyczny i progresywny, dlatego będziesz procesować w jednym czasie kilka zadań i projektów, które będą jasno spriorytetyzowane przez Krzyśka i na bieżąco statusowane z zespołem. Dzięki temu będziesz wiedzieć, co jest ważne i w jaki sposób zarządzać zasobami, a jeżeli po drodze jakieś elementy nie zagrają, wspólnie usiądziemy i zastanowimy się, jak to naprawić i co zrobić, żeby na przyszłość efekty były lepsze 🔧.


Stworzenie nowej strony internetowej, przebudowa dokumentu ofertowego czy opracowanie nowych buyer person - przy tych i wielu mniejszych projektach dużo łatwiej będzie Ci się wdrożyć i skutecznie je koordynować, jeśli nie tylko skorzystasz z naszych już działających rozwiązań AI (np. OpenAI, Fireflies AI, wdrażany AION), ale też zaproponujesz własne pomysły na to, jak możemy działać jeszcze efektywniej.


Co ważne: drukarki ścienne to segment, który wciąż się rozwija, dlatego nie musisz znać się na branży. Gdy dołączysz do zespołu, w pierwszych dniach zaangażujemy Cię w serię wdrożeń z całym teamem, dzięki którym poznasz firmę i rynek. Jeżeli posiadasz już doświadczenie w marketingu B2B, tym łatwiej będzie Ci zrozumieć nasz sposób działania.


Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz, w jaki sposób do tej pory prowadziliśmy marketing i jakimi projektami będziesz zarządzać, rekomenduję Ci zajrzeć na nasze profile:

https://www.youtube.com/@wall_printers,

https://www.tiktok.com/@wall_printers,

https://www.instagram.com/wall_printers_pl/,

https://www.facebook.com/wallprinterspl/.


Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ zajmiesz się:

  • zbieraniem i organizowaniem danych wejściowych do projektów marketingowych (np. cele, sposób działania, potrzeby, benchmarki, inspiracje, wyniki wcześniejszych działań),

  • doborem zespołów projektowych,

  • przekładaniem luźnych pomysłów i koncepcji na jasne plany,

  • harmonogramowaniem i koordynowaniem projektów,

  • prowadzeniem statusów,

  • pilnowaniem terminów,

  • trzymaniem zakresów,

  • reagowaniem na ryzyka projektowe,

  • wsparciem operacyjnym i mniejszymi zadaniami marketerskimi, np. zrobienie researchu, zebranie feedbacku od klientów, znalezienie nowego dostawcy, itp,

  • zlecaniem zadań i koordynowaniem współprac z podwykonawcami, np. graficy, SEO.


Za zadania takie, jak:

  • opracowanie ogólnej strategii marketingowej,

  • content i copywriting,

  • prowadzenie i zarządzanie SoMe,

  • kampanie ADS,

  • analityka marketingowa,

  • monitorowanie wskaźników kampanii,

  • pisanie scenariuszy, nagrywanie i montaż wideo,

  • sprzedaż,

  • obsługa klienta,

  • sprawy kadrowe,

  • sprawy techniczne

odpowiedzialne są w firmie inne osoby. Dzięki temu zyskasz czas niezbędny do efektywnej pracy i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie są związane z skutecznym dowożeniem zaplanowanych projektów.

Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Pracę oparta o przemyślaną, skuteczną strategię marketingową, która pozwala spokojnie planować kolejne kroki (bez zaskoczeń, bez ucinania projektów z dnia na dzień),

  • Wolną rękę w realizacji zadań i prowadzeniu projektów z jednoczesnym wsparciem całego zespołu w podejmowanych krokach ✊,

  • Autonomię w decyzjach i zaufanie do Twoich kompetencji,

  • Możliwość wszechstronnego rozwoju w marketingu oraz wsparcie merytoryczne od doświadczonego przełożonego,

  • Realny wpływ na biznesowy rozwój dojrzałego projektu, którym z chęcią pochwalisz się znajomym i rodzinie,

  • Przestrzeń do testowania, wyciągania wniosków i usprawnień,

  • Przemyślany onboarding, zaznajomienie z powstającym, perspektywicznym rynkiem drukarek ściennych i stopniowe wdrożenie w kolejne obszary marketingu firmy,

  • Mocny zespół do dyspozycji, który z zapałem zaangażuje się w nowe projekty,

  • Silne nastawienie organizacji na zdrowe relacje, mierzalność, wyniki i szukanie rozwiązań (“nie” dla uznaniowości, polityki, faworyzowania i szukania winnych),

  • Pracę w firmie z luźną atmosferą 💫,

  • Serdeczność, zgranie i wsparcie całego zespołu, które sprawią, że poczujesz się w firmie jak w gronie rodziny lub świetnych znajomych (rozwijamy ambitny projekt zachowując przy tym zdrowe relacje między sobą),

  • Określony zakres obowiązków, proste zasady współpracy i jasna struktura w firmie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci wdrożyć się w organizację,

  • Skrócony proces decyzyjny (nie czekamy, nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,

  • Codzienną pracę zorganizowaną w narzędziu Monday.com, w oparciu o sprinty oraz tablice PDCA 📑,

  • Możliwość korzystania z dostępnych narzędzi wspomagających efektywność pracy, np. OpenAI, Fireflies AI oraz AION, w którym zyskasz dostęp do wszystkich modeli LLM z wbudowaną wiedzą firmy i możliwością budowania asystentów do codziennej pracy,

  • Otwartość na korzystanie i testowanie nowych rozwiązań AI,

  • Otwartość na zakup szkoleń, kursów,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Płatne dni wolne na B2B,

  • Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne podejście do godzin pracy (każdy musi czasem załatwić coś na mieście lub zrobić pranie),

  • Spotkania i imprezy integracyjne (raz na kwartał).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami marketingowymi (co najmniej 3 lata doświadczenia) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń projektów 💡,

  • Doświadczenie w dobieraniu zespołów projektowych i koordynowaniu pracy różnych specjalistów, np. grafików, deweloperów, copywriterów, itp,

  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji zadań ogólnomarketingowych, np. robienie researchu, przeprowadzenie wywiadów z klientami, wyciąganie insightów konsumenckich, opracowanie buyer person, wyszukiwanie dostawców lub narzędzi pod konkretny problem, briefowanie, koordynowanie współprac z podwykonawcami, itp,

  • Doświadczenie zdobyte w różnych firmach i branżach (np. 2–3 organizacjach),

  • Umiejętność uzyskiwania danych wejściowych do projektów (cele, benchmarki, inspiracje, wcześniejsze wyniki),

  • Umiejętność prowadzenia statusów projektowych i egzekwowania działań oraz terminów 📅,

  • Umiejętność harmonogramowania projektu, zlecania zadań, odbiorów prac, zbierania feedbacku, pilnowania zakresów,

  • Umiejętność zapisywania ustaleń ze spotkań i układania z nich uporządkowanych dokumentów lub projektów do uruchomienia (koncepcja -> plan),

  • Umiejętność pracy w strukturze zwinnej (sprinty, tablice PDCA),

  • Sprawność w porządkowaniu informacji, przygotowywaniu tasków do realizacji i tworzeniu procesów wspomagających efektywne działanie zespołu,

  • Szeroka wiedza marketingowa oraz chęć holistycznego rozwoju w tym zakresie,

  • Doświadczenie w optymalizowaniu pracy z pomocą AI oraz determinacja do rozwoju w tym zakresie 🤖,

  • Samodzielność oraz nastawienie na szukanie rozwiązań (problem-solving),

  • Silne nastawienie na dowożenie zadań i projektów, współpracę zespołową i samorozwój (książki, szkolenia),

  • Wysokie poczucie odpowiedzialności - zarówno za własną pracę, jak i działania zespołu,

  • Świadomość znaczenia porażek w procesie nauki i umiejętność wyciągania wniosków,

  • Wysoki poziom samoorganizacji pracy, zadaniowość, systematyczność i terminowość,

  • Doświadczenie oraz biegłość w pracy na narzędziach do organizowania pracy, np. Monday, Asana, Jira, ClickUp lub innym 🔨,

  • Proaktywność i gotowość do zadawania pytań w codziennym działaniu,

  • Elastyczność i wszechstronność w działaniu oraz łatwość pracy na kilku projektach jednocześnie,

  • Asertywność,

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2/C1),

  • Własny sprzęt do pracy,

  • Doświadczenie w roli Project Managera / Account Managera (bardzo mile widziane),

  • Doświadczenie w pracy z klientem B2B (bardzo mile widziane),

  • Doświadczenie agencyjne i/lub freelancerskie (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬

  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀

  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (usystematyzowana rozmowa, ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞

  4. W ciągu 1-2 dni roboczych po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱

  5. Organizujemy drugą rozmowę (Google Meet). Poznajesz szefa marketingu, Krzyśka. Zadajecie sobie wzajemnie pytania, aby lepiej się poznać. Sprawdzacie, czy nadajecie na tym samych falach  🤝

  6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝

  7. W ciągu 2-3 dni po spotkaniu/zrobieniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem📱

  8. Rozmawiamy o szczegółach i przedstawiamy naszą propozycję współpracy 💬

  9. Formalizujemy współpracę 📄

  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.