CONTAINEX to jedna z firm WALTER GROUP, a jednocześnie europejski lider na rynku sprzedaży kontenerów i mobilnych rozwiązań przestrzennych. Klientom z przemysłu, handlu jak również administracji publicznej oferujemy "Przestrzeń od zaraz" – to znaczy rozwiązania przestrzenne przy użyciu kontenerów. Produkcja odbywa się w kilku europejskich zakładach. Założona w 1981 roku, austriacka rodzinna firma łączy tradycyjne wartości z nowoczesnym zarządzaniem i duchem ekspansji.
W dziale obsługi sprzedaży działasz wszędzie tam, gdzie potrzebne są szybkie i bezproblemowe rozwiązania przestrzenne. Współpracujesz z firmami różnej wielkości, od małych i średnich przedsiębiorstw po znanych „globalnych graczy”, w wybranym regionie dystrybucji na terenie Polski.
- Pozyskiwanie nowych klientów i dystrybutorów
- Podróżowanie w obrębie danego regionu dystrybucji i indywidualne organizowanie terminów spotkań, dostosowanych do potrzeb klientów
- Nawiązywanie długofalowych relacji i rozwój sieci klientów, dbałość o stałych klientów
- Przekonująca prezentacja naszego asortymentu produktów oraz prowadzenie skutecznych negocjacji umów i cen
- Doradzasz klientom i opracowujesz mobilne rozwiązania przestrzenne
- Obserwujesz rynek i wykorzystujesz okazje oraz potencjały rynkowe
- Współpraca i komunikacja z wewnętrznymi działami (dział obsługi klienta, dział techniczny, finanse, ...)
- Przyswajasz aktualną wiedzę o produktach podczas wewnętrznych szkoleń
- Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne i podstawowa wiedza techniczna
- Obszerne doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży/dystrybucji
- Znajomość języka polskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów biznesowych (min. C1) i dobra znajomość niemieckiego (min. B1)
- Gotowość do podróżownia (ok. 35%) i prawo jazdy klasy B
- Umiejętność samodzielnej pracy
- Umiejętność pracy w zespole i zdolność do współpracy
- Interesujący i zróżnicowany zakres zadań wymagających własnej odpowiedzialności, zdecydowanie nie tylko za biurkiem
- Program szkoleniowy dopasowany do pracownika oraz liczne możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, także w WALTER ACADEMY
- Stanowiska kierownicze zajmowane są przez ludzi z naszych szeregów
- Pewne i odporne na kryzys miejsce pracy dzięki dobrej kondycji finansowej i stabilności prywatnego przedsiębiorstwa
- Nowoczesne, oparte na szacunku środowisko pracy wraz z możliwością pracy w domu (homeoffice) i elastycznym czasem pracy. Dodatkowo korzystasz z licznych benefitów socjalnych (restauracja dla pracowników / bony obiadowe, pub /lounge firmowy, darmowe parkingi, bogata oferta sportowa, liczne eventy dla pracowników, kursy językowe...)
Wynagrodzenie minimum na tym stanowisku wynosi - w zależności od kwalifikacji i doświadczenia - ok. 60 000 € brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 pensji miesięcznych i gwarantowana premia. Po pomyślnym wdrożeniu do pracy dodatkowo oferujemy udział w zyskach.
Zapraszamy do nas wszystkich, bez względu na np.: pochodzenie, niepełnosprawność, płeć, orientację seksualną.
Twoje miejsce pracy znajduje się w Wiener Neudorf (na południowych obrzeżach Wiednia). Dla naszych pracowników dostępny jest bezpłatny serwis przewozowy z Wiednia lub w razie potrzeby można skorzystać z naszego wsparcia przy poszukiwaniu mieszkania.
Kształtuj razem z nami przyszłość WALTER GROUP i złóż swoją aplikację online!