Specjalista ds. Marketingu
Amona 2, Gdynia
Wave
Kochasz marketing?
My też! A do tego dostarczamy internety! Potrzebujemy Ciebie, żeby wszyscy wiedzieli, że to robimy! Jeśli umiesz obsługiwać Canvę oraz robić dobre zdjęcia smartfonem, a do tego rozumiesz, jak działają reklamy na Facebooku i Google to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!
Czego potrzebujemy:
żebyś potrafił(-a) ustawiać reklamy Facebook Ads I Google Ads
czasem pojechał(-a) „w teren”, zrobił(-a) ciekawe zdjęcia i relacje
prowadził(-a) profile na FB, IG, TikToku i wizytówkę Google
tworzył(-a) grafiki, plakaty i inne materiały promocyjne
wspierał(-a) nasze działania tak, by marketing realnie pomagał w pozyskiwaniu nowych klientów
Nasz cel:
Chcemy, by nasz marketing przekładał się na leady i realne zainteresowanie ofertą – dlatego zależy nam na osobie, która potrafi połączyć kreatywność z myśleniem o rezultatach.
Wsparcie i rozwój:
Nie zostaniesz sam(-a)! Regularnie będziesz uczestniczyć w konsultacjach z #CoachSamoZuo, który pomoże Ci rozwijać umiejętności i planować skuteczne działania marketingowe.
Zakres obowiązków:
realizacja założonych planów marketingowych ustalanych z menedżerem
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube i inne
moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe
projektowanie materiałów graficznych (infografiki, plakaty, grafiki do social media)
prowadzenie statystyk profili mediów społecznościowych
aktywne poszukiwanie możliwości dotarcia do nowych grup klientów
raportowanie wyznaczonych zadań
wysyłka newsletterów
tworzenie materiałów marketingowych dokumentujących życie firmy, również w terenie
koordynowanie marketingu offline
Nasze wymagania:
własna inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień procesów
praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Manager Reklam FB
dobra znajomość kanałów komunikacji social media: Facebook, Instagram, YouTube i inne
doskonała znajomość Canvy
bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach z zakresu marketingu
praktyczna wiedza z zakresu planowania kampanii w mediach społecznościowych
bardzo dobra organizacja pracy
zaangażowanie, samodzielność, zmysł graficzny
kreatywność, pomysłowość i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań
Dlaczego warto:
praca hybrydowa (biuro + praca zdalna)
elastyczna forma zatrudnienia
laptop, telefon i narzędzia niezbędne do pracy
pakiet usług telekomunikacyjnych Wave
ubezpieczenie grupowe i abonament medyczny
przyjazny zespół
Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Amona 2, Gdynia
Wave