Specjalista ds. Marketingu

Marketing

Specjalista ds. Marketingu

Marketing

Amona 2, Gdynia

Wave

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads
TikTok
Facebook Ads
Instagram
Canva

Znajomość języków

Polski: C2

Opis stanowiska

Kochasz marketing?

My też! A do tego dostarczamy internety! Potrzebujemy Ciebie, żeby wszyscy wiedzieli, że to robimy! Jeśli umiesz obsługiwać Canvę oraz robić dobre zdjęcia smartfonem, a do tego rozumiesz, jak działają reklamy na Facebooku i Google to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!


Czego potrzebujemy:

  • żebyś potrafił(-a) ustawiać reklamy Facebook Ads I Google Ads

  • czasem pojechał(-a) „w teren”, zrobił(-a) ciekawe zdjęcia i relacje

  • prowadził(-a) profile na FB, IG, TikToku i wizytówkę Google

  • tworzył(-a) grafiki, plakaty i inne materiały promocyjne

  • wspierał(-a) nasze działania tak, by marketing realnie pomagał w pozyskiwaniu nowych klientów


Nasz cel:

Chcemy, by nasz marketing przekładał się na leady i realne zainteresowanie ofertą – dlatego zależy nam na osobie, która potrafi połączyć kreatywność z myśleniem o rezultatach.


Wsparcie i rozwój:

Nie zostaniesz sam(-a)! Regularnie będziesz uczestniczyć w konsultacjach z #CoachSamoZuo, który pomoże Ci rozwijać umiejętności i planować skuteczne działania marketingowe.


Zakres obowiązków:

  • realizacja założonych planów marketingowych ustalanych z menedżerem

  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube i inne

  • moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe 

  • projektowanie materiałów graficznych (infografiki, plakaty, grafiki do social media)

  • prowadzenie statystyk profili mediów społecznościowych

  • aktywne poszukiwanie możliwości dotarcia do nowych grup klientów

  • raportowanie wyznaczonych zadań

  • wysyłka newsletterów 

  • tworzenie materiałów marketingowych dokumentujących życie firmy, również w terenie 

  • koordynowanie marketingu offline


Nasze wymagania:

  • własna inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień procesów

  • praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Manager Reklam FB

  • dobra znajomość kanałów komunikacji social media: Facebook, Instagram, YouTube i inne

  • doskonała znajomość Canvy

  • bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach z zakresu marketingu

  • praktyczna wiedza z zakresu planowania kampanii w mediach społecznościowych 

  • bardzo dobra organizacja pracy

  • zaangażowanie, samodzielność, zmysł graficzny

  • kreatywność, pomysłowość i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań


Dlaczego warto:

  • praca hybrydowa (biuro + praca zdalna)

  • elastyczna forma zatrudnienia

  • laptop, telefon i narzędzia niezbędne do pracy

  • pakiet usług telekomunikacyjnych Wave

  • ubezpieczenie grupowe i abonament medyczny

  • przyjazny zespół

Wymagane umiejętności

Google Ads
TikTok
Facebook Ads
Instagram
Canva

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Specjalista ds. Marketingu

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Marketingu

Amona 2, Gdynia

Wave

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wave Fiber sp. z o. o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie st... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca