Junior Media Planner
Nowa
Marketing

Junior Media Planner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Wavemaker

Wavemaker

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Kogo szukamy?

Osoby, która chce rozwijać swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową.

Jako JUNIOR MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania.

Co będziesz robić?

  1. planować i implementować kampanie,
  2. monitorować efekty działań oraz przygotowywać raporty z wynikami,
  3. budować i utrzymywać relację z Klientem w ramach realizowanych projektów,
  4. opracowywać raporty, analizy i prezentacje na potrzeby wewnętrzne i dla Klienta,
  5. brać udział w opracowywaniu strategii komunikacyjnych dla klientów,
  6. współtworzyć oferty i projekty nowobiznesowe.

Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?

  1. pierwszego doświadczenia w planowaniu mediów online/ offline,
  2. swobodnego poruszania się PowerPoint i Excel,
  3. znajomości języka angielskiego (B2),
  4. chęci do analizowania dużych zbiorów danych oraz wyciągania wniosków.

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli myślisz nieszablonowo, jesteś kreatywny/a i cenisz pracę zespołową. Szukamy prawdziwych team playerów, którzy wspierają innych i razem osiągają cele. 😊

Czego możesz spodziewać się po nas?

  1. umowy o pracę,
  2. pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
  3. benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
  4. workation po pół roku pracy,
  5. cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  6. cyklicznych spotkań integracyjnych,
  7. rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  8. technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  9. programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  10. możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
  11. świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  12. ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.

Brzmi ciekawie? 😊 aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów.

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.


Kim jesteśmy?

Jesteśmy Wavemaker, czyli częścią globalnych struktur WPP Media – platformy technologicznej i negocjacyjnej agencji mediowych WPP. Wnikliwie analizujemy procesy podejmowania decyzji konsumenckich po to, by skutecznie na nie wpływać poprzez media, treści i technologie. Sposób naszej pracy wyraża idea pozytywnej prowokacji, zakładająca odwagę w poszukiwaniu źródeł wzrostu dla naszych Klientów.

Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.