Senior Media Planner
Plac Konesera 11, Warszawa
Wavemaker
O WPP MediaWPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.
Dołączając do nas, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie.
Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.
Więcej informacji znajdziesz na www.wppmedia.comGdzie będziesz rozwijać swoje kompetencje?Wavemaker to marka agencyjna przynależąca do WPP Media. Wspiera rozwój marek, zmieniając sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje i doświadczają świata – dzięki mediom, treściom i technologiom. Nasza nazwa to jednocześnie nasza misja i sposób działania. Najlepiej współpracuje nam się z odważnymi markami i ludźmi, którzy nie boją się wyzwań – by razem docierać dalej i działać szybciej.Jak będzie wyglądała Twoja praca?Jako SENIOR MEDIA PLANNER wykorzystasz swoją ugruntowaną wiedzę mediową i doświadczenie strategiczne, aby podejmować wyzwania związane z tworzeniem kompleksowych strategii mediowych i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań. Wspólnie z zespołem Agency Planning będziesz przekładać cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe, budując trwałe relacje i proponując rozwiązania, które wyróżniają nas na rynku.
Na co dzień będziesz m.in.:
planować oraz nadzorować kampanie
monitorować przebieg kampanii oraz kontrolować koszty kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności
brać udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
brać udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
Co przyda Ci się na starcie?
doświadczenie w planowaniu kampanii digital, w szczególności w kanałach social oraz programmatic – współpraca z teamami specjalistycznymi
doświadczenie w holistycznym prowadzeniu kampanii digital - planowanie, zakup, implementacja, raportowanie, przygotowywanie podsumowań oraz rozliczanie kampanii
bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (min. poz. B2)
dokładność i umiejętność zarządzania budżetem kampanii
rozwinięte umiejętności analityczne
silne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne, w celu skutecznej współpracy z klientem, wydawcami i zespołem wewnętrznym
mile widziane: doświadczenie w pracy na dużym/globalnym kliencie oraz znajomość narzędzi - platform Google (DV 360, CM, GA), Meta BM będzie dodatkowym atutem
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,
zniżki do naszej kantyny pracowniczej,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH,
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,
…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HR. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie – ponieważ chcemy tworzyć zespoły, które czują się dobrze w swoim towarzystwie.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.
Senior Media Planner
Senior Media Planner
Plac Konesera 11, Warszawa
Wavemaker