Communication Manager

Media

Communication Manager

Media

Plac Konesera 11, Warszawa

Wavemaker Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing
digital media
Programmatic

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

O WPP MediaWPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.


Dołączając do nas, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie.


Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.

Więcej informacji znajdziesz na www.wppmedia.comGdzie będziesz rozwijać swoje kompetencje?Wavemaker to marka agencyjna przynależąca do WPP Media. Wspiera rozwój marek, zmieniając sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje i doświadczają świata – dzięki mediom, treściom i technologiom. Nasza nazwa to jednocześnie nasza misja i sposób działania. Najlepiej współpracuje nam się z odważnymi markami i ludźmi, którzy nie boją się wyzwań – by razem docierać dalej i działać szybciej.Jak będzie wyglądała Twoja praca?Jako Communication Manager staniesz się strategicznym partnerem dla lidera branży beauty, przekładając jego cele biznesowe na zintegrowane strategie komunikacji.


Czym będziesz się zajmować?

  • Całościowym prowadzeniem powierzonego brandu z portfolio lidera branży beauty

  • Nadzorem nad realizacją strategii implementacyjnej i terminową realizacją przez zespół procedur mediowych i finansowych

  • Tworzeniem zintegrowanych strategii komunikacyjnych dla brandu we współpracy ze strategami oraz zespołami specjalistycznymi agencji i grupy

  • Współpracą z zespołami specjalistycznymi (Search, Social, Programmatic) kupującymi kampanie w Polsce i na rynkach bałtyckich w celu poprawnej realizacji kampanii


Co przyda Ci się na starcie?

  • Szeroka wiedza mediowa, w szczególności w mediach digital

  • Doświadczenie w tworzeniu strategii mediowych i/lub digitalowych

  • Doskonałe umiejętności budowania relacji z klientem

  • Asertywność: nie boisz się bronić swojej rekomendacji 

  • Zdolności analityczne i syntezy informacji

  • Angielski na poziomie zapewniającym swobodną komunikację pisemną i ustną (poz. min. B2)


Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,

  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HR. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie – ponieważ chcemy tworzyć zespoły, które czują się dobrze w swoim towarzystwie.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

Wymagane umiejętności

digital marketing
digital media
Programmatic

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 27.10.2025

O firmie

Wavemaker Sp. z o.o.

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i sk...

Zobacz profil firmy

Communication Manager

Podsumowanie oferty

Communication Manager

Plac Konesera 11, Warszawa

Wavemaker Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Wavemaker Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie, pl. Konesera 11 (dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca