Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook
W związku z rozwojem naszych zespołów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Zakres odpowiedzialności:
- planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami
- monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności
- udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
- udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych.
Oczekiwania:
- doświadczenie w planowaniu kampanii digital, w szczególności w kanałach social oraz programmatic – współpraca z teamami specjalistycznymi
- doświadczenie w holistycznym prowadzeniu kampanii digital - planowanie, zakup, implementacja, raportowanie, przygotowywanie podsumowań oraz rozliczanie kampanii
- znajomość narzędzi - platform Google (DV 360, CM, GA), Meta BM, dodatkowym atutem będzie znajomość TT BM
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (min. poz. B2)
- dokładność i umiejętność zarządzania budżetem kampanii
- rozwinięte umiejętności analityczne
- silne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne, w celu skutecznej współpracy z klientem, wydawcami i zespołem wewnętrznym
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i pracą w dynamicznym środowisku.
- samodzielność, proaktywność
- mile widziane: Doświadczenie w pracy na dużym/globalnym kliencie.
Zapewniamy:
- szeroką ofertę szkoleń sieciowych i lokalnych oraz bazę wiedzy dostępną dla wszystkich Pracowników,
- bonusy motywacyjne za szczególne zaangażowanie i osiągnięcia
- pakiet świadczeń finansowanych przez firmę: opiekę medyczną, kafeteryjny system benefitów/kartę sportową, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego
- różnorodne ścieżki karier w ramach firmy i grupy, szerokie możliwości rozwoju kompetencji poprzez dostęp do bogatej bazy zasobów wiedzowych
- hybrydowy model pracy (duża elastyczność w łączeniu pracy zdalnej z pracą w biurze, które mieści się w Centrum Praskim Koneser)
- dodatkowe płatne dni wolne, krótsze piątki, programy wsparcia wellbeingu pracowników
- pracę w inspirującym i wspierającym środowisku - 88% Pracowników biorących udział w tegorocznej ankiecie satysfakcji poleciłoby Wavemaker jako dobre miejsce pracy.