Digital Communication Planner Buyer
Media

Digital Communication Planner Buyer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Wavemaker Sp. z o.o.

Wavemaker Sp. z o.o.

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook


W związku z rozwojem naszych zespołów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Digital Communication Planner Buyer


Twój zakres obowiązków:


  • Planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami digital,
  • Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności,
  • Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
  • Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych.



Nasze wymagania:


  • Doświadczenie w planowaniu kampanii digital, w szczególności w kanałach social oraz programmatic – współpraca z teamami specjalistycznymi,
  • Doświadczenie w holistycznym prowadzeniu kampanii digital - planowanie, zakup, implementacja, raportowanie, przygotowywanie podsumowań oraz rozliczanie kampanii,
  • Znajomość narzędzi - platformy Google (DV 360, CM, GA), Meta BM, dodatkowym atutem będzie znajomość TT BM,
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (min. poz. B2),
  • Dokładność i umiejętność zarządzania budżetem kampanii,
  • Rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Silne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne, w celu skutecznej współpracy z klientem, wydawcami i zespołem wewnętrznym,
  • Umiejętność radzenia sobie z presją czasu i pracą w dynamicznym środowisku,
  • Samodzielność, proaktywność,
  • Mile widziane: Doświadczenie w pracy na dużym/globalnym kliencie.



To oferujemy:


  • Szeroką ofertę szkoleń sieciowych i lokalnych oraz bazę wiedzy dostępną dla wszystkich Pracowników,
  • Bonusy motywacyjne za szczególne zaangażowanie i osiągnięcia,
  • Pakiet świadczeń finansowanych przez firmę: opiekę medyczną, kafeteryjny system benefitów/kartę sportową, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego,
  • Różnorodne ścieżki karier w ramach firmy i grupy, szerokie możliwości rozwoju kompetencji poprzez dostęp do bogatej bazy zasobów wiedzowych,
  • Hybrydowy model pracy (duża elastyczność w łączeniu pracy zdalnej z pracą w biurze, które mieści się w Centrum Praskim Koneser),
  • Dodatkowe płatne dni wolne, krótsze piątki, programy wsparcia wellbeingu pracowników,
  • Pracę w inspirującym i wspierającym środowisku - 88% Pracowników biorących udział w tegorocznej ankiecie satysfakcji poleciłoby Wavemaker jako dobre miejsce pracy.

Rekomendowane oferty