Poszukujemy osoby, która wesprze Pion Client Operations w zakresie budowania i rozwoju relacji z Klientami.
Zakres zadań:
- Reprezentowanie firmy i obsługa Klientów polskich i międzynarodowych
- Dbanie o dobry wizerunek i partnerskie relacje
- Zarządzanie oczekiwaniami i potrzebami Klientów oraz ich dalsze procesowanie wewnątrz firmy
- Pełnienie roli doradcy i konsultanta względem przypisanego Klienta: badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, wsparcie merytoryczne
- Budowanie indywidualnej strategii utrzymania i rozwoju Klienta oraz wsparcie budowania i realizacji strategii całego Zespołu
- Onboarding Klienta wprowadzanego do systemów Waytogrow
- Budowanie wiedzy i edukacja Klienta w zakresie rozwiązań i możliwych do uzyskania efektów, a także dobrych praktyk
Nasze oczekiwania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Klientami biznesowymi
- Znajomość branży medialnej i podstawowych pojęć i parametrów związanych z planowaniem kampanii reklamowych online
- Znajomość standardów komunikacji biznesowej
- Zaangażowanie osobiste, postawy proaktywne
- Pozytywne podejście do ludzi i pojawiających się wyzwań
- Umiejętności analityczne
- Pewność siebie, otwartość komunikacyjna
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2+
Mile widziane:
- Znajomość dodatkowego języka obcego
- Doświadczenie w pracy z sysytemami ticketowymi (np. Jira)
- Doświadczenie w branży MarTech, AdTech. Programmatic, Digital