Marketing Manager

13 000 - 24 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
11 000 - 20 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP

Marketing Manager

Marketing

Łaciarska 4, Wrocław

WearTech Solutions Sp. z o.o

13 000 - 24 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
11 000 - 20 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
B2B, UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Google Analytics
Google Search Console
HotJar
CMS
Marketing Automation (np. HubSpot)
SEO

Mile widziane

CRM

Opis stanowiska

Marketing Manager


Poszukujemy doświadczonego i pełnego pasji Marketing Managera, który przejmie stery naszego marketingu B2B, poprowadzi mały zespół i będzie miał realny wpływ na strategię firmy. Dołącz do nas i twórz z nami skuteczne kampanie, które wspierają cele biznesowe naszej firmy.


Miejsce pracy: Stacjonarnie w biurze


Godziny pracy: Elastyczne, z core hours w godzinach 10:00 - 16:00


Preferowana data startu: 01.08.2025


Widełki Wynagrodzenia:


  • Umowa o Pracę: 11 000 - 20 000 PLN brutto


  • Umowa B2B: 13 000 - 24 000 PLN netto


Twoje zadania na tym stanowisku:


  • Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej B2B, która będzie spójna z celami biznesowymi firmy.


  • Zarządzanie i optymalizacja firmowej strony internetowej, w tym dbanie o SEO, analitykę, UX i generowanie leadów.


  • Planowanie, nadzór nad tworzeniem i dystrybucją wartościowych treści, takich jak artykuły, e-booki, case studies, webinary czy raporty.


  • Kompleksowa organizacja obecności firmy na targach branżowych i konferencjach – od etapu planowania, przez realizację, aż po analizę zwrotu z inwestycji.


  • Zarządzanie budżetem marketingowym oraz raportowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPIs).


  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży w celu generowania wysokiej jakości leadów (MQL, SQL) i tworzenia materiałów wspierających sprzedaż.


  • Zarządzanie pracą i rozwojem podległego zespołu marketingowego.


Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy?


Konieczne (Must-have):

  • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu B2B, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku liderskim lub managerskim.


  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii content marketingowych.


  • Praktyczne doświadczenie w organizacji i koordynacji udziału w targach branżowych.


  • Biegła znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, Search Console czy Hotjar.


  • Doświadczenie w pracy z systemami CMS (np. WordPress) i platformami Marketing Automation (np. HubSpot).


  • Znajomość zagadnień SEO i umiejętność ich praktycznego wykorzystania.


  • Zdolności przywódcze i umiejętność efektywnego zarządzania zespołem.


  • Myślenie strategiczne i silne zorientowanie na realizację celów biznesowych.


  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania projektami.


  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.


  • Język angielski na poziomie C1, umożliwiający swobodną komunikację biznesową.


Mile widziane (Nice-to-have):

  • Znajomość systemów CRM (np. Salesforce) oraz narzędzi do e-mail marketingu (np. Mailchimp).


  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to marketing, zarządzanie lub ekonomia.


Co oferujemy w zamian?


  • Forma zatrudnienia: Stabilna umowa o pracę lub elastyczna umowa B2B.


  • Wymiar pracy: Pełen etat.


  • Benefity: Karta MultiSport.


  • Możliwości rozwoju: Duża autonomia w działaniu oraz realny wpływ na strategię firmy.


Proces rekrutacyjny:


Nasz proces składa się z kilku etapów, abyśmy mogli się jak najlepiej poznać:

  1. 30-minutowa rozmowa telefoniczna z przedstawicielem HR.


  2. 60-minutowa rozmowa online z Hiring Managerem.


  3. Zadanie rekrutacyjne, które przygotujesz w domu.


  4. Spotkanie w naszym biurze (ok. 90 min), podczas którego zaprezentujesz swoje zadanie i porozmawiasz z Head of Sales & Marketing oraz Product Managerem.


Brzmi ciekawie? Aplikuj już dziś!

Oferta dodana: 30.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca