Jesteśmy Webmetric, agencją zajmującą się UX/UI/SEO
Poprzez nasze autorskie podejście łączymy najważniejsze obszary działań marketingowych, dzięki czemu nasi klienci zyskują widoczność w sieci oraz budują przewagę konkurencyjną. Mierzymy wysoko – chcemy być liderem w branży.
Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, która specjalizuje się w UX/UI Design oraz marketingu internetowym? Webmetric poszukuje ambitnych i energicznych osób, które dołączą do naszego zespołu sprzedaży na stanowisko Sales Executive. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B, pasjonujesz się nowoczesnymi technologiami i cenisz sobie pracę w inspirującym środowisku – to oferta właśnie dla Ciebie!
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- Pozyskiwanie klientów biznesowych i budowanie z nimi długotrwałych relacji.
- Posprzedażowa obsługa pozyskanych klientów.
- Badanie potrzeb klientów i kwalifikację leadów sprzedażowych.
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych dopasowanych do potrzeb klienta.
- Negocjowanie i podpisywanie umów.
- Realizacja założonych celów sprzedażowych i dbanie o satysfakcję klientów.
- Współpraca z pozostałymi działami Webmetric
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli charakteryzuje Cię:
- Umiejętność budowania relacji biznesowych i skutecznego negocjowania.
- Silna motywacja do osiągania wyników i podejmowania nowych wyzwań.
- Komunikatywność, samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży usług internetowych/produktów cyfrowych poparte sukcesami.
- Doświadczenie w pracy z CRM i analizą danych sprzedażowych.
Co oferujemy?
- wynagrodzenie w przedziale 5500 - 8500 zł netto + prowizja na umowie B2B
- brak górnej granicy uzyskanej premii
- premię za obsługę klientów wcześniej pozyskanych (zarządzanie koszykiem klientów)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i uczestniczenia w szkoleniach branżowych
- dofinansowanie kursów/szkoleń/studiów
- dużą swobodę działania i bezpośredni wpływ na skuteczność działań sprzedażowych firmy
- możliwość udziału w powstawaniu nowych produktów oraz usług w firmie, w tym m.in.: analizie rynku, stworzeniu oferty handlowej oraz stworzeniu strategii wejścia na nowe rynki