Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
A teraz trochę o Tobie (a raczej o tym, jak Ciebie widzimy). Obudzony/a w środku nocy wytłumaczysz, czym różni się łącznik od myślnika. Do śniadania masz już obejrzane całe internety, a pojęcia jak insight, RTB, USP czy BIG IDEA są dla Ciebie oczywistością. Jeśli to było chociaż trochę o Tobie, to koniecznie wyślij nam swoje CV.
Co u nas?
- ekipa świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosfera pełna tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 4500-6000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Będziesz:
- wymyślać i tworzyć treści potrzebne do bieżącej obsługi naszych klientów,
- opracowywać koncepcje kampanii dla obecnych i potencjalnych klientów,
- tworzyć prezentacje z naszymi pomysłami, a następnie przedstawiać je klientom,
- uczestniczyć w spotkaniach z klientami, dbając o jasność komunikacji i obopólne zrozumienie,
- pisać briefy dla działu design i motion design oraz nadzorować proces powstawania treści wizualnych na bazie tych briefów,
- przygotowywać treści na strony internetowe, do mailingów, newsletterów, ulotek i innych formatów,
- tworzyć nieszablonowe, chwytliwe hasła i komunikaty do kampanii,
- uczestniczyć w dyskusjach i burzach mózgów w agencji i z klientami,
- współpracować z innymi działami agencji i kolegami z działu kreacji.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku i wiesz już, na czym polega ta robota;
- lubisz pracować z ideą, masz nieszablonowe pomysły, wiesz, jak pisać, by konsumenci pokochali markę, którą obsługujesz;
- masz świetny warsztat pisarski i nie trzeba po Tobie poprawiać, za to Ty poprawiasz po innych;
- lubisz prezentować swoje pomysły przed klientami i potrafisz ich bronić;
- jesteś samodzielny/a i proaktywny/a, czyli ciągle Cię nosi i lubisz po prostu swoją robotę.