Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
My to WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!). Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, jesteśmy koneserami pączków, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski.
A do tego szukamy Graphic Designera/Designerki, który/a nie tylko ma doświadczenie w prawidłowym zapisywaniu plików (logo_dlaklienta_new_final_final2), ale również wie, do czego służy skrót Ctrl+D i nie dostaje białej gorączki na hasło “Make the logo BIGGER”
Chodź do nas!😉
Co u nas?:
- praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, brandingi, projekty do druku, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!;
- fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, dla których robimy kampanie i bieżącą komunikację, takie, że i klient jest zadowolony, i nasze artystyczne serca połechtane, sprawdź sam/a: https://www.youtube.com/watch?v=-r7I-2M-WAA;
- zespół, z którym naprawdę można konie kraść, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe;
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrówko też FIRST!;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly;
- możliwość rozwoju – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji.
Będziesz:
- tworzyć grafiki, animacje i montaże wideo na potrzeby stałej obsługi naszych klientów w różnych kanałach komunikacji
- pracować nad kompleksowymi koncepcjami marketingowymi dla obecnych i potencjalnych klientów: key visuale, storyboardy, wizualizacje – wszystko to, co pomoże rozkochać w nas klientów
- uczestniczyć w procesach kreatywnych i burzach, a nie realizować tylko to, co wymyślili inni – Twoje spojrzenie jest dla nas ważne!
- współpracować z innymi działami oraz kolegami i koleżankami z działu kreacji
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum dwuletnie agencyjne doświadczenie na podobnym stanowisku i możesz pochwalić się swoimi pracami w portfolio;
- wyróżnia Cię zmysł estetyczny, znasz zasady kompozycji, typografii oraz projektowania i umiesz je stosować w praktyce;
- w małym palcu masz Photoshopa, Illustratora i InDesigna; za znajomość Adobe After Effects, Premiere, Trapcode Suite złapiesz u nas dodatkowe punkty;
- potrafisz z briefu klienta wyczytać więcej niż inni i przełożyć na projekt;
- interesujesz się trendami w projektowaniu i wiesz, co dzieje się w świecie reklamy.
Wyślij swoje CV i pochwal się portfolio – chętnie Cię poznamy!