Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Szukamy Junior Accounta/ki, który/a stawia swoje pierwsze kroki w świecie marketingu i digitalu i chce rozwijać się razem z nami. :)
Co na Ciebie czeka?
- ekipa fajnych ludzi - przekonaj się sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, sprawdź tutaj: https://youtu.be/QicRMk2jNvE
- samodzielność przez duże S;
- jasna ścieżka i możliwość awansu,
- szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji;
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 4000-4500 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
- będziesz w bieżącym kontakcie z klientami w sprawie prowadzonych projektów;
- koordynować tworzenie harmonogramów komunikacji w social mediach, kampanii mediowych i aktywności (m.in. konkursów);
- odpowiadać za dostarczanie wszelkich materiałów zgodnie z ustalonym z klientem harmonogramem, we współpracy m.in, z działami strategii, kreacji i mediów,
- przygotowywać raporty i analizy z przeprowadzonych akcji i kampanii.
- wspierać zespół CS przy realizacji projektów i kampanii z obszaru digital marketingu.
Tego wymagamy:
- posiadasz już pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku (lub staż), mile widziane w agencji reklamowej / digitalowej / social media;
- potrafisz dobrze organizować swoją pracę i nie straszny Ci multitasking;
- interesuje Cię świat marketing, znasz najnowsze trendy w digitalu i social mediach;
- nie brakuje Ci proaktywności i zaangażowania;
- komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie żadne wyzwanie.