Junior Content Designer
Marketing

Junior Content Designer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Wymagane umiejętności

kreatywność

social media

pomysłowość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć! Jesteśmy WebTalk, ale to już pewnie wiesz, więc nie będziemy się dalej rozpisywać. Szukamy Junior Contenta, ale skoro znalazłeś/-aś się tutaj, to pewnie wiesz już i to! 

 

Do sedna - lubisz pracować z ideą, do śniadania masz już obejrzane całe internety i chcesz rozwijać się w agencyjno-kreatywnym środowisu? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk! 😄

 

 

A w nim:

 

  • praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, współpraca z influencerami, projekty pro bono, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!
  • fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, dla których robimy kampanie i bieżącą komunikację, takie, że i klient jest zadowolony, i nasze kreatywne mózgi połechtane
  • zespół, z którym naprawdę można konie kraść, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe 
  • inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły
  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly
  • możliwość rozwoju – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji

 

 

Będziesz:

 

  • tworzyć content do obsługi bieżącej komunikacji naszych klientów (przede wszystkim na social media) - klienci, z jakimi będziesz mieć do czynienia, to głównie branża sportowa i motoryzacyjna
  • wspierać przy tworzeniu strategii marketingowych 
  • współpracować z innymi działami oraz kolegami i koleżankami z działu kreacji - słowem: działać tam, gdzie mogą przydać się Twoje pisarskie i kreatywne skille

 

 

Dołącz do nas, jeśli:

 

  • masz już pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku, (doświadczenie agencyjne będzie dodatkowym plusem)
  • lubisz pracować z ideą
  • masz nieszablonowe pomysły
  • umiesz w język polski i gramatykę i nie trzeba po Tobie poprawiać
  • jesteś samodzielny/a, proaktywny/a i po prostu ciągle Cię nosi

 


To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV i pochwal się też portfolio – chętnie Cię poznamy!