Cześć! Cieszymy się, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Szukamy osoby, która poskromi wszystkie nasze briefy i od A do Z poprowadzi projekty newbizowe wewnątrz Agencji - oczywiście przy nieocenionym wsparciu m.in. naszego działu Business Development, Strategii, Kreacji, Mediów i Client Service.
- ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 7000-9000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
- przede wszystkim koordynować procesy tworzenia ofert przetargowych/new business (z wyłączeniem pozyskiwania briefów - tym zajmie się nasz dział Business Development);
- dobierać odpowiedni zespół dopasowany do specyfiki zapytania ofertowego;
- tworzyć wyceny i budżety do przygotowywanych ofert;
- układać harmonogramy działań i priorytetyzować zadania;
- poszukiwać podwykonawców niezbędnych do danego projektu;
- uczestniczyć w prezentacji oferty Agencji przed klientem;
- współpracować z Business Development Directorem;
- budować partnerskie relacje z klientami;
- okazjonalnie odpowiadać również za realizację wygranych projektów i kampanii;
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w agencji reklamowej/digitalowej (albo pracowałeś/aś przy obsłudze klienta w agencji i chcesz przesunąć się bliżej ofertowania);
- jesteś mistrzem/mistrzynią w koordynowaniu projektów i potrafisz znaleźć wyjście z każdego “kryzysu”, a harmonogramy i kosztorysy masz w małym palcu;
- masz doświadczenie w pracy z klientem, wiesz jak nawiązywać i budować relacje;
- masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i samych wystąpień;
- swobodnie posługujesz się j. angielskim.
Wyślij CV i poznajmy się bliżej!