Oferty
Performance Specialist
Nowa
Marketing

Performance Specialist

Warszawa
1 219 - 1 828 USDNetto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

performance marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!


Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.


Naszą nadrzędną wartością jest jakość, chcemy chwalić się efektami naszej pracy, dlatego działamy tak, by na koniec dnia odpowiedź na pytanie “, Czy jestem z tego zadowolony/a” brzmiała TAK!

Ale nie samą jakością WebTalk żyje i nasze działania muszą być też efektywne (a KPI spełnione 😉). Dlatego szukamy Specjalisty ds. Performance Marketingu, który poszerzy nasze grono ekspertów od reklamy. 


Jeśli wiesz, czym są modele atrybucji, do czego służy symbol “$” w excelu i analiza n-gram nie jest dla ciebie czarną magią — aplikuj!


Na co możesz u nas liczyć?

  • na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a, i na TikToku też jesteśmy;
  • najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo - sprawdź); 
  • samodzielność przez duże S;
  • inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
  • szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje;
  • elastyczny urlop;
  • MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
  • pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
  • na start wynagrodzenie w wysokości 5000-7500 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy) plus okresowe bonusy;
  • przekąski (i lody) w kuchni, sernikalia, regularne firmowe wyjścia;
  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.


Co będziesz u nas robić?

  • samodzielne prowadzenie projektów z zakresu paid social i SEM, oraz budowanie pozycji eksperckiej działu Mediowego w oczach klientów 
  • kompleksowa realizacja kampanii paid (planowanie, wdrażanie, optymalizacja, raportowanie) na kanałach Facebook, Instagram, Google, Linkedin, YouTube i wielu innych!
  • współtworzenie strategii marketingowych i media planów wspólnie z innymi działami naszej agencji (m.in. Strategii, R&D, Kreacja)
  • bieżąca optymalizacja kampanii i realizowanie jej celów w oparciu o wyznaczone KPI
  • analiza i interpretacja kluczowych wskaźników efektywności kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji działań
  • raportowanie wyników prowadzonych kampanii
  • poszukiwanie i testowanie nowych rozwiązań/strategii marketingowych


Dołącz do nas, jeśli:

  • masz minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC w mediach społecznościowych (Facebook/Instagram) lub w systemie Google Ads;
  • płynnie poruszasz się w ekosystemach narzędzi reklamowych jak META i Google Ads; 
  • masz doświadczenie w pracy z narzędziami Google Tag Manager, Google Analytics
  • interesujesz się internetowym rynkiem reklamowym i jesteś na bieżąco z trendami mediowymi (nie tylko w Polsce 😉);
  • znajomość programów Microsoft Office (zwłaszcza Excela) jest dla Ciebie oczywistością;


To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV – chętnie Cię poznamy!

1 219 - 1 828 USD

Netto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty pracy

Performance Specialist (Google Ads & Meta Ads) - praca zdalna

Nowa
1 463 - 1 951 usd
Webleaders - Agencja Digital Marketingu
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
Google Tag Manager
Google Ads
Nowa

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
social media
eventy
copywriting
Nowa

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kostrzyn
kampanie marketingowe
employer branding
Nowa

Performance Marketing Manager

Nowa
2 438 - 3 657 usd
Casbeg
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Google Ads
Facebook Ads
Nowa

Specjalista ds. PPC (Reklam Płatnych) – Google Ads i inne

Nowa
1 463 - 2 072 usd
DQ-PP Sp. z o. o.
Szczecin
Google Ads
Google Analytics
Google Search Console
Nowa