Programmatic Specialist
Marketing

Programmatic Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Zadania:

  • Obsługa narzędzi adserwerowych działających w środowisku programmatic.
  • Uruchamianie, kontrolowanie, optymalizowanie i analizowanie KPI kampanii reklamowych.
  • Zarządzanie zakupami w ramach PMP (Private Market Place).
  • Zbieranie wiedzy i poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie dostępnych na rynku technologii.
  • Współpraca z zespołem odpowiadającym za obsługę klientów.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na rynku reklamy internetowej, zwłaszcza programmatic (domy mediowe, agencje performance / digital, wydawcy).
  • Dobra znajomość platform zakupowych (preferowane: Adform i DBM).
  • Bardzo dobra znajomość modeli optymalizacji w programmaticu oraz umiejętność ich wykorzystania w praktyce.
  • Bardzo dobra znajomość internetowych narzędzi analitycznych i optymalizacji sprzedaży.
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek.
  • Możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie, okresowe bonusy i benefity pozapłacowe.
  • Nowoczesne i komfortowe biuro w przyjaznej lokalizacji (warszawska Wola).
  • Samodzielność w realizowanych działaniach.
  • Twórczą atmosferę w zgranym zespole.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.