Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Aktualnie poszukujemy Senior Akanta/ki, więc jeśli Ty akurat szukasz zmiany — spotkajmy się!
- na ekipę fajnych ludzi - przekonaj się sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, sprawdź tutaj: https://youtu.be/QicRMk2jNvE
- samodzielność przez duże S;
- jasna ścieżka i możliwość awansu,
- szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji;
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- na start wynagrodzenie w wysokości 5500-7000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
- będziesz budować partnerskie relacje, pozostając w bieżącym kontakcie z Klientami;
- nadzorować realizację projektów i kampanii z obszaru digital marketingu i social mediów - m.in nadzorować ich zgodność ze strategią komunikacji, tworzyć harmonogramy i koordynować budżety;
- koordynować prace pozostałych działów agencji, m.in. strategii, kreacji, mediów, czy podwykonawców;
- tworzyć prezentacje i oferty, odpowiadać za proaktywny upsell w ramach prowadzonych projektów;
- przygotowywać raporty i analizy z przeprowadzonych akcji i kampanii.
- wspierać merytorycznie członków zespołu CS przy realizacji projektów i kampanii.
- dbać o bieżące raportowanie finansowe i rentowność prowadzonych projektów.
- masz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji reklamowej / digitalowej;
- wiesz, jak budować relacje z Klientem, tak by widział Cię, jako partnera, a nie wykonawcę;
- rozumiesz świat digitalu i social mediów oraz znasz najnowsze kanały komunikacji;
- znane są Ci zasady briefowania;
- masz doświadczenie w koordynowaniu projektów z zakresu digital marketingu i social mediów;
- komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie żadne wyzwanie.