Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!). Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski.
A do tego szukamy doświadczonego arta/artki, który/a w duecie z naszymi copywriterkami poskromi każdy brief kreatywny, zobrazuje wszystkie świetne pomysły i bez problemu przekona klienta do swojej racji. Brzmi jak Ty?
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:
- na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- elastyczny urlop;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 8000-10000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
- przede wszystkim będziesz opracowywać koncepcje kreatywne na potrzeby kampanii 360, digitalowych i social mediowych,
- aktywnie uczestniczyć w procesach new business, współpracować z zespołem agencji przy tworzeniu strategii marketingowych oraz prezentować pomysły przed Klientami,
- tworzyć KV, koncepty kreatywne, idee, grafiki, benchmarki, scenariusze, moodboardy, storyboardy i prezentacje na potrzeby bieżącej obsługi Klientów agencji,
- uczestniczyć w planach zdjęciowych/video,
- a na koniec współtworzyć case’y pod nagrody branżowe, które zdobędą Twoje świetne pomysły. ;)
Dołącz do nas, jeśli:
- masz 3-5 letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji reklamowej/digital w teamie kreatywnym,
- możesz pochwalić się portfolio zrealizowanych kampanii,
- nie są Ci obce agencyjne procesy przetargowe,
- nie boisz się podejmować decyzji i brać odpowiedzialności za prowadzone procesy,
- jesteś niemalże członkiem rodziny Adobe,
- interesujesz się trendami w projektowaniu i wiesz, co dzieje się w świecie reklamy,
- wyróżnia Cię zmysł estetyczny, znasz zasady kompozycji, typografii oraz projektowania i umiesz je stosować w praktyce
- masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień;
- a Twoje umiejętności prezentacyjne nie ustępują Twoim umiejętnościom komunikacyjnym - jesteś graczem zespołowym, lubisz (i umiesz) pracować z ludźmi,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim.