Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Kogo szukamy? Do naszego działu R&D zwanego LABem poszukujemy kogoś, kto tak jak cały ten dział jara się danymi i wie, że to one napędzają ten świat. Odróżniasz HotJara od HotDoga, gdy my mówimy "dash", Ty mówisz "board" i nawet maile piszesz w tabelkach? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk.
Jako Senior GA4 Specialist będziesz kluczowym ekspertem odpowiedzialnym za kompleksową obsługę środowiska Google Analytics 4. Twoja rola będzie polegać na tworzeniu zaawansowanych raportów, analizowaniu danych oraz wspieraniu zespołów technicznych i biznesowych w podejmowaniu decyzji opartych na danych. Będziesz także doradzać w zakresie implementacji GA4 oraz optymalizować raporty i dashboardy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności.
- ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 8000-10000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
- tworzyć zaawansowane raporty w Google Analytics 4, dostosowując je do potrzeb biznesowych i operacyjnych naszych klientów;
- analizować przepływ użytkowników między różnymi domenami, aby lepiej zrozumieć ich zachowanie i wspierać optymalizację ścieżek użytkownika;
- doradzać w implementacji kodów śledzących GA4, monitorować ich poprawność oraz rozwiązywać ewentualne problemy;
- zarządzać środowiskiem GA4, konfigurując śledzenie międzydomenowe i dbając o jego spójność oraz efektywność;
- audytować działanie GA4, identyfikować problemy i wprowadzać usprawnienia, aby raporty i analizy były zawsze precyzyjne i wartościowe;
- współpracować z zespołem technicznym, by zapewnić prawidłowe działanie integracji GA4 z innymi narzędziami;
- optymalizować raporty i dashboardy, dostosowując je do kluczowych wskaźników efektywności oraz bieżących potrzeb biznesowych.
- masz kilkuletnie doświadczenie w pracy z GA4 i potrafisz tworzyć zaawansowane raporty oraz konfiguracje (umiesz wdrażać kody śledzące, świetnie radzisz sobie z analizą ruchu między domenami, potrafisz zarządzać zdarzeniami i konwersjami);
- lubisz rozwiązywać problemy techniczne – radzisz sobie z audytowaniem, identyfikowaniem błędów i proponowaniem rozwiązań w środowisku GA4;
- masz doświadczenie w pracy z GA4 na poziomie seniorskim – cechują Cię samodzielność, dokładność i świetna znajomość możliwości tego narzędzia;
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, dostrzegasz kluczowe dane i potrafisz wyciągać wnioski wspierające decyzje biznesowe;
- perfekcyjnie znasz Google Analytics 4 – od wdrożenia i konfiguracji, przez analizę raportów, po rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych;
- znasz narzędzia takie jak Hotjar (mile widziane) i potrafisz skonfrontować dane ilościowe z jakościowymi;
- umiesz wizualizować dane w sposób czytelny i wartościowy dla odbiorców biznesowych;
- potrafisz współpracować z zespołami technicznymi i klientami, zapewniając sprawne realizowanie projektów analitycznych;
- znasz narzędzia takie jak MS Office i Google Docs.
Jeśli dodatkowo wiesz jak budować dashboardy i analizować dane w nich zawarte (np. w Power BI czy Looker) to powiedz nam o tym!
To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV!