Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
A do tego szukamy doświadczonego stratega/ doświadczonej strateżki, który/a zna się na komunikacji w social mediach i niczym native speaker posługuje się językiem klienckim.
Na co możesz u nas liczyć?
- ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 7000-9000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly
Co będziesz u nas robić?
- przede wszystkim odpowiadać na napływające potrzeby strategiczne, czyli przygotowywać strategię komunikacji zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów agencji;
- budować swoją pozycję strategicznego guru w oczach klienta;
- uczestniczyć w spotkaniach oraz prowadzić warsztaty z klientem;
- brać udział w procesach przetargowych;
- wyszukiwać i implementować najnowsze trendy w komunikacji digitalowej.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy ze strategią komunikacji (w agencji reklamowej/ domu badawczym/ agencji consultingowej);
- rozumiesz świat digitalu i mediów społecznościowych oraz znasz najnowsze kanały komunikacji (super, jeśli masz doświadczenie ATL, BTL);
- masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień;
- dobrze posługujesz się angielskim (min. B2).
P.S. Poza samym CV chętnie zobaczymy Twoje portfolio.