Social Media Manager
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk
Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), od 2024 roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/
A teraz trochę o Tobie (a raczej o tym, jak Ciebie widzimy). Obudzony/a w środku nocy wytłumaczysz, czym różni się łącznik od myślnika. Do śniadania masz już obejrzane całe internety, a pojęcia jak insight, RTB, USP czy BIG IDEA są dla Ciebie oczywistością. Jeśli to było chociaż trochę o Tobie, to koniecznie wyślij nam swoje CV.
Na co możesz u nas liczyć?
ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
samodzielność przez duże S;
inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
na start wynagrodzenie w wysokości 6500-8000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
opracowywać strategie komunikacji w social media
tworzyć kalendarze (harmonogramy) treści i plany komunikacji (tekst, grafika, wideo)
współpracować z działem design i motion (briefowanie, zatwierdzanie treści)
brać udział w statusach i prezentacjach dla klienta (feedback, rekomendacje, raportowanie)
odpowiedzialność za profile marek: aktualność informacji, spójność wizualna
wspierać projekty new business (NB)
monitoring konkurencji, trendów i nowych formatów
rekomendować usprawnień i zmian w komunikacji na kanałach danego Klienta
Dołącz do nas, jeśli
masz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu social media dla komercyjnych marek
doskonale znasz charakter i specyfikę platform: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest, X (dawny Twitter)
umiesz rozmawiać o algorytmach, wskaźnikach KPI i celach biznesowych
umiesz tworzyć content i współpracować z działami design i motion
cechuje Cię świetna organizacja pracy, samodzielność i proaktywność
masz doświadczenie w pracy z klientem i prowadzeniu prezentacji
masz doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania mediami społecznościowymi (np. Kontentino, NapoleonCat) oraz monitoringu i analityki (np. Sotrender)
Posiadasz praktyczną umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji procesów: od planowania strategii i tworzenia kreatywnych treści po research i analizę danych.
To co? Widzimy się na mailu?
Wyślij swoje CV i portfolio – chętnie Cię poznamy!
Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.