Digital Content Specialist

Digital Content Specialist

Marketing

Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa

WebTalk Sp. z o.o.

4 500 - 6 000 PLN
Netto miesięcznie - Dowolna
Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM
social media
content marketing

Opis stanowiska

Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!

 

My to WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!). Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, jesteśmy koneserami pączków, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. 


A do tego szukamy doświadczonego specjalisty/ doświadczonej specjalistki digital contentu, który/a ma świadomość nie tylko narzędzi, a przede wszystkim trendów (social media, digital content, marketing, employer branding) i szuka nowej przestrzeni. 😉



Na co możesz u nas liczyć:

 

  • na ekipę fajnych ludzi - wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe;
  • globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/-r7I-2M-WAA);
  • inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
  • szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje;
  • elastyczny urlop;
  • pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!;
  • wynagrodzenie w wysokości 4500-6k netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy umowy);
  • przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly.



Co będziesz u nas robić?


  • przede wszystkim planować i realizować zadania zlecane przez klienta — produkcja contentu i jego implementowanie w ekosystemach;
  • będziesz w stałym kontakcie z klientem, zarządzać bieżącymi sprawami na projektach;
  • raportować postęp prac w zespole;
  • wspierać zespół agencji w kwestiach technologicznych i implementacyjnych (wdrożenia lub sugerowanie podwykonawców).



Dołącz do nas, jeśli:


  • masz co najmniej dwa lata doświadczenia we wdrażaniu projektów z pogranicza IT/digital marketingu;
  • znasz narzędzia contentowe do edycji i publikacji treści;
  • znajomość środowiska Google i Microsoft (Sharepoint, Teams, Outlook, MS Forms) jest dla Ciebie oczywistością;
  • potrafisz planować i tworzyć teksty pod brief klienta;
  • wiesz, jak napisać dobry brief kreatywny;
  • jesteś na bieżąco z trendami contentowymi B2C i B2B (social media, digital content, marketing, employer branding);
  • wiesz, jakie zasady panują w social mediach;
  • potrafisz komunikować się po angielsku (min. B2).




Wyślij nas swoje CV — chętnie Cię poznamy!

Oferta dodana: 25.03.2023

Poznaj pracodawcę

WebTalk Sp. z o.o.

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca