Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
My to WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!). Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, jesteśmy koneserami pączków, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski.
A do tego szukamy doświadczonego specjalisty/ doświadczonej specjalistki digital contentu, który/a ma świadomość nie tylko narzędzi, a przede wszystkim trendów (social media, digital content, marketing, employer branding) i szuka nowej przestrzeni. 😉
Na co możesz u nas liczyć:
- na ekipę fajnych ludzi - wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe;
- globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/-r7I-2M-WAA);
- inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje;
- elastyczny urlop;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!;
- wynagrodzenie w wysokości 4500-6k netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy umowy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly.
Co będziesz u nas robić?
- przede wszystkim planować i realizować zadania zlecane przez klienta — produkcja contentu i jego implementowanie w ekosystemach;
- będziesz w stałym kontakcie z klientem, zarządzać bieżącymi sprawami na projektach;
- raportować postęp prac w zespole;
- wspierać zespół agencji w kwestiach technologicznych i implementacyjnych (wdrożenia lub sugerowanie podwykonawców).
Dołącz do nas, jeśli:
- masz co najmniej dwa lata doświadczenia we wdrażaniu projektów z pogranicza IT/digital marketingu;
- znasz narzędzia contentowe do edycji i publikacji treści;
- znajomość środowiska Google i Microsoft (Sharepoint, Teams, Outlook, MS Forms) jest dla Ciebie oczywistością;
- potrafisz planować i tworzyć teksty pod brief klienta;
- wiesz, jak napisać dobry brief kreatywny;
- jesteś na bieżąco z trendami contentowymi B2C i B2B (social media, digital content, marketing, employer branding);
- wiesz, jakie zasady panują w social mediach;
- potrafisz komunikować się po angielsku (min. B2).
Wyślij nas swoje CV — chętnie Cię poznamy!