Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Kogo szukamy? Do naszego działu R&D zwanego LABem poszukujemy kogoś, kto tak jak cały ten dział jara się danymi i wie, że to one napędzają ten świat. Odróżniasz HotJara od HotDoga, gdy my mówimy "dash", Ty mówisz "board" i nawet maile piszesz w tabelkach? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk.
Na co możesz u nas liczyć?
- ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 6000-8000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
- przygotowywać raporty z Google Analytics 4 – tworzyć i dostosowywać raporty oparte na danych z wielu domen, dostarczając kluczowe informacje dla decyzji biznesowych.
- monitorować ruch między domenami – analizować przepływ użytkowników między stronami, aby lepiej zrozumieć, jak poruszają się po różnych witrynach;
- konsultować wdrażanie kodów śledzących – doradzać w zakresie implementacji kodów GA4 i zapewniać, że są prawidłowo wpięte na stronach;
- zarządzać środowiskiem GA4 – konfigurować i optymalizować śledzenie międzydomenowe oraz nadzorować całe środowisko analityczne;
- współpracować z zespołem technicznym – pracować z deweloperami, by zapewnić prawidłowe działanie GA4 oraz rozwiązywać wszelkie problemy z integracją;
- audytować działanie GA4 – regularnie sprawdzać poprawność działania GA4, identyfikować problemy i wprowadzać niezbędne poprawki;
- zarządzać zdarzeniami i konwersjami – konfigurować i monitorować zdarzenia oraz konwersje, aby śledzenie było dostosowane do celów biznesowych;
- szkolić i wspierać zespół – pomagać w interpretacji raportów, udzielać konsultacji oraz organizować szkolenia z obsługi GA4 dla zespołu klienta;
- optymalizować raporty i dashboardy – dostosowywać raporty i dashboardy do bieżących potrzeb biznesowych i KPIs, aby dane były zawsze aktualne i użyteczne;
Dołącz do nas, jeśli
- masz doświadczenie w pracy z GA4 i potrafisz tworzyć zaawansowane raporty oraz konfiguracje (umiesz wdrażać kody śledzące, świetnie radzisz sobie z analizą ruchu między domenami, potrafisz zarządzać zdarzeniami i konwersjami;
- lubisz rozwiązywać problemy techniczne – radzisz sobie z audytowaniem, identyfikowaniem błędów i proponowaniem rozwiązań w środowisku GA4;
- masz doświadczenie w wizualizacji danych i przygotowywaniu raportów;
- znasz narzędzia do analityki marketingowej (np. Hot Jar);
- umiesz przedstawiać wnioski analityczne podczas prezentacji z Klientem;
- znasz MS Office i Google Docs;
- cechuje Cię wnikliwość i analityczne myślenie;
Jeśli dodatkowo wiesz jak budować dashboardy i analizować dane w nich zawarte (np. w Power BI czy Looker) to powiedz nam o tym!
To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV!